Chiudi annunziu

Samsung hà dichjaratu chì hà iniziatu a produzzione di u so prossimu flagship Galaxy S10 per 2019. U timing hè sensu. A cumpagnia hà da revelà i novi dispositi à noi u 20 di ferraghju è principià i pre-ordini immediatamente dopu a nutizia hè presentata.

Samsung hà cunfirmatu chì a produzzione hà iniziatu in Corea di u Sud. A pruduzzione in l'altre fabbriche hè digià iniziata ancu. Ùn deve esse micca prublemi cù a dispunibilità di novi mudelli dopu l'iniziu di vendita.

In ogni casu, a cumpagnia sudcoreana ùn hà ancu datu u lume verde à a produzzione di tutte e varianti Galaxy S10. E fabbriche sò digià pruducia i mudelli S10E, S10 E S10+. I trè mudelli seranu dispunibuli in diverse cunfigurazioni di RAM è di almacenamento, cusì ci sarà un pocu di tempu prima chì Samsung hà tutti in produzzione, ma a scadenza deve esse quì. Sicondu i media lucali, e fabbriche anu cuminciatu a produzzione Galaxy S10 digià u 25 di ghjennaghju.

Sicondu l'infurmazioni dispunibili, solu i mudelli 4G sò pruduciuti. A produzzione di mudelli 5G cumminciarà più tardi. Hè veramente sensu, varianti 5G ùn saranu micca necessarii in quantità cusì grande è l'operatori cambianu e so rete à 5G solu durante a prima mità di questu annu.

galaxy-s10-launch-teaser

U più lettu d'oghje

.