Chiudi annunziu

Cù fughe Galaxy S10+ è S10 cum'è s'ellu era strappatu u saccu. Oghje vi purtemu più ritratti, ma da quale avemu amparatu qualcosa di novu informace.

Una tale quantità di informazioni filtrate ùn hè nunda di straordinariu, succede quasi ogni annu. Cù a data di lanciamentu di i mudelli di serie si avvicina Galaxy Cù più è più di sti telefoni chì lascianu Samsung. Leakers anu dunque opportunità supplementari per piglià è sparte l'imaghjini di i dispositi chì anu da esse presentati.

I ritratti chì vi purtemu avà venenu da l'Arabia Saudita. Sembra prubabile chì sò stati pigliati da un impiigatu direttamente in una di l'uffizii di Samsung.

L'impurtante hè chì u disignu hè cunfirmatu per noi Galaxy S10+ è S10. Una camera tripla in u spinu di i telefoni, una camera selfie doppia nantu à u mudellu più grande è una lente di camera unica nantu à u classicu Galaxy S10. Se guardemu attentamente a prima foto, pudemu vede chjaramente u lettore di impronte digitali in-display è u so locu. Aghju ancu cunfirmà altre filtrazioni previ - u listessu locu di i buttoni cum'è in u Galaxy S9 o sensor di frequenza cardiaca.

Probabilmente ùn ci hè micca assai chì Samsung ci puderia sorprenderà quandu introducendu novi flagships. Sapemu basicamente tuttu di u disignu, cusì avemu solu aspittà è vede ciò chì funzioni di software chì a cumpagnia sudcoreana hà preparatu per noi. Tuttavia, avemu digià cunferma carica wireless di altri apparecchi. Presentazione ufficiale Galaxy Videremu u S10e, S10 è S10+ u 20 di ferraghju.

Galaxy- Fuga di impronte digitali S10

 

U più lettu d'oghje

.