Chiudi annunziu

Tisková zpráva: Najväčší český online predajca Alza.cz prova a consegna di merchenzie cù e biciclette elettriche di carica in Slovacchia. L'e-shop hà lanciatu u novu serviziu l'autunnu passatu, prima in u centru di Bratislava, induve hà sappiutu furnisce circa 300 spedizioni per mese in una operazione pilotu. Quist'annu, vole espansione più stu tipu di trasportu. U vantaghju hè soprattuttu a consegna simplice ancu durante l'ora di punta è l'amichevule ambientale.

Attualmente hà Arriza ti in Slovacchia in a so flotta di 3 biciclette elettriche pesanti, cù quale serve principalmente zoni pedonali è l'area di a vechja cità di Bratislava. In un ghjornu di consegna, una bicicletta pò furnisce una media di finu à 13 ordini per ghjornu, chì hè circa a mità di ciò chì una consegna classica pò furnisce. I corrieri passanu e strade ogni ghjornu da u luni à u vennari, indipendentemente da u clima. I weekend sò liberi per avà per via di a dumanda più debule. A selezzione di merchenzie per a consegna da u corriere ciclicu hè assai larga, fora di i prudutti XXL, quasi ogni articulu pò esse mandatu. Finu a ora, a perla più grande di l'operazione di prova era u trasportu di una TV 65″, 12 monitors o un secadoru di vestiti è tavola da stira.

consegna in e-bike

U mutivu principale per l'intruduzioni di un novu tipu di trasportu ecologicu era u centru problematicu di Bratislava, induve una larga gamma di restrizioni s'applicanu à i camioni (a pussibilità di serviziu solu in a matina o ancu una pruibizione cumpleta di l'ingressu di i veiculi di mutore, ecc.). L'autorizazione per queste zoni hè cuncessa da a municipalità di a capitale solu eccezziunale, per una tassa elevata di 4 000 €. À u cuntrariu, a bicicletta ùn limita quasi nunda in u centru, chì porta enormi pussibulità à a cumpagnia in u futuru.

Arriza ti grazia à i currieri ciclichi, risparmianu micca solu i costi, ma ancu l'ambiente. L'operazione pilotu hà dimustratu chì a cumpagnia risparmia finu à 150 l di carburante è più di 300 kg di CO per mese solu in a capitale slovacca.2. L'intruduzioni di u novu serviziu hà suscitatu risposti pusitivi ancu trà i clienti di Bratislava, alcuni ancu dumandanu stu tipu di trasportu stessu. Ancu per questu mutivu, l'e-shop hà allargatu a so spedizione à Petržalka, Ružinov è altri lochi remoti simili durante u vaghjimu. Quist'annu, vole aghjunghje più locu in Bratislava, è l'espansione à Praga hè ancu cunsiderata.

consegna-balky
rozvoz elektrokolem 2

U più lettu d'oghje

.