Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Western Digital Corp. (NASDAQ: WDC) hà introduttu unità esterne innovative à l'IFA 2019 WD My Passport™ a WD_My Passport per Mac. Questa linea di prudutti premiata hè stata allargata cù l'unità portatile esterna più sottile cù una capacità di 5 TB. L'unità hè solu 19,15 mm (0,75 ") sottile, hà un design elegante, dimensioni compatte è si mette in a palma di a manu. A nova unità hà una grande capacità per almacenà, sorte è sparte una quantità enorme di foto, video, schedarii di musica è altri documenti.

"Durante anni, l'utilizatori anu fiducia in i drive esterni di My Passport per almacenà u so cuntenutu digitale in viaghju, da i video di famiglia à i ducumenti impurtanti". dice David Ellis, vicepresidentu di soluzioni di cuntenutu digitale in Western Digital, aghjustendu: "A ghjente vole più è più capacità di almacenamento in una dimensione è un disignu più chjucu. Allora aspettanu chì i drive esterni diventenu un aghjuntu attraente à u so stile di vita è i so novi dispositi digitali. U nostru scopu hè di offre una soluzione di prima classe chì mantene a vita digitale salvata è prutetta per chì l'utilizatori ponu gode di i so preziosi ricordi in forma digitalizzata per l'anni à vene ".

Nové stylové disky v moderním designu jsou k dostání v kapacitách až 5 TB*. Řada My Passport je nabízena v atraktivních nových barevných odstínech včetně černé, modré a červené. Verze My Passport for Mac je v temně modré barvě. Disky My Passport jsou naformátované pro Windows® 10 a mají konektor USB 3.0 zpětně kompatibilní s rozhraním USB 2.0. My Passport for Mac je formátován pro macOS Mojave a má USB-C konektor, je tedy ihned po rozbalení připraven pro použití.

Queste unità esterne furniscenu ancu una prutezzione supplementaria per u cuntenutu digitale almacenatu grazia à u software WD Security ™ (prutezzione di password è criptografia hardware AES 256-bit), a capacità di fà una copia di salvezza di u cuntenutu da e social media è u almacenamentu in nuvola (cum'è Facebook, Dropbox è Google Drive). ™)** è avè ancu u software di gestione WD Drive Utilities™. I novi dischi esterni utilizanu l'affidabilità pruvata di Western Digital è sò sustinuti da una garanzia limitata di trè anni.

Prezzu è dispunibilità

I novi dischi esterni My Passport seranu dispunibuli attraversu i buttreghi in linea è i venditori selezziunati. I prezzi cumincianu à CZK 1 per u mudellu 790TB è finiscinu à CZK 1 per u mudellu 4TB. Per u mudellu My Passport per Mac, u prezzu finale cunsigliatu hè CZK 780.

WD_MyPassport_image_4

U più lettu d'oghje

.