Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: L'urdinatore hè diventatu un strumentu di travagliu indispensabile per un numeru crescente di persone chì passanu longu ore davanti à ellu. Tuttavia, questu ùn pò esse micca un prublema in tuttu quandu si usa l'accessori adattati. Truverete periferiche nantu à u mercatu chì ponu piglià a cura di a vostra salute è ancu aumentà a produtividade è dunque in teoria riduce u tempu à l'urdinatore. Parechji di sti prudutti anu ancu in a so offerta Logitech. 

Unu di l'arnesi basi necessarii per travaglià in un urdinatore hè certamente un mouse di qualità. Parechje di noi u tenenu in e nostre mani per più di ottu ore à ghjornu, cusì hè chjaru chì u discomfort ùn hè micca un prublema quì. I topi classici, chì sò usati cù u spinu di a manu, predominanu in u mondu, ma presentanu risichi per a salute chì ponu guidà i so utilizatori à a sala operatoria. In più di u dulore o tingling in u polso o dite, u so usu frequente hè ancu manifestatu da i tunnellati carpali dispiacenti, chì necessitanu a rimozione chirurgica per via di u dulore. Quelli, però, grazia à u mouse Logitech Wireless MX Ergo quale Logitech MX Verticale ùn avete micca troppu preoccupatu. Tutti dui vantanu un disignu ergonomicu speciale, grazia à quale a manu hè in una pusizione assai più naturali quandu travaglia cun ella. In più di e mani sane, vi furnisce ancu una produtividade megliu, chì certamenti apprezzà à u travagliu. U primu mudellu citatu prupone, per esempiu, un trackball, vale à dì una bola per mezu di quale pudete cuntrullà u cursore cù u to polgaru è cusì ottene una precisione assai più grande in u cuntrollu di l'azzioni in l'urdinatore. A tecnulugia di Logitech Flow, chì vi permette di cuntrullà parechji computer cù diversi sistemi operativi à u stessu tempu, vi piacerà ancu. U mudellu di u sicondu nome hè ancu abbundante cù stu gadget, ma in più di a bola per cuntrullà u cursore cù u pollice, offre ancu un buttone per cambià a so velocità, è in più di questu, dui buttoni più programabili chì anu ancu aumentà a vostra produtividade da un pocu. È attenti, i dui surci sò wireless è duranu ghjorni nantu à una carica. 

Un mouse di qualità certamenti precisa un teclatu di qualità. Ella hè senza dubbitu Artigianatu Logitech, chì impressiona sia cù u so disignu, retroilluminazione dinamica è una rota di cuntrollu speciale situata in l'angulu superiore manca, chì pò esse adattatu à l'applicazione chì site attualmente aduprate è rende u travagliu cun ella significativamente più faciule. Tuttu ciò chì duvete fà hè di cliccà nantu à questu, per esempiu, è a funzione selezziunata s'aprerà nantu à u screnu di l'urdinatore, o pudete turnà è si move da una opzione à l'altru nantu à a visualizazione. In corta, a simplicità stessu, tuttu questu in un bellu mantellu. Inoltre, pudete facilmente persunalizà u teclatu cù un software speciale, chì face u so usu veramente intuitivu. Cum'è cù i topi, questu hè un pruduttu wireless chì pò durà una settimana sana cù una carica. Di sicuru, tuttu dipende di quantu u teclatu serà utilizatu. 

Allora, sè vo circate periferiche di l'informatica di qualità chì vi curanu di a vostra salute è produtividade, ci sò prudutti da Logitech scelta chjara. Pudete cumprà in Alza, chì offre assai altri tipi in più di i trè citati sopra. 

MG200k01_6

U più lettu d'oghje

.