Chiudi annunziu

Durante u weekend, Samsung hà notificatu à un numeru relativamente chjucu di clienti via email chì stava mettendu u so prughjettu Linux in DeX di undici mesi in attesa. U prughjettu hà permessu di utilizà una stazione di docking speciale (più tardi ancu in certi casi solu cù l'aiutu di un cable USB-C) in cumminazione cù unu di l'ultimi mudelli di smartphone per eseguisce un sistema Linux cumpletu à fiancu. Androidu Puru u prugrammu ùn era assai diffusa, una manata di utilizatori attivi arrinisciutu a piace.

Cù l'avventu di u sistema upirativu Android 10, ma Samsung hà annunziatu chì finisce u prugettu per u bonu. In a versione beta di u novu Androidu per smartphones Samsung Galaxy Ùn truverete micca più supportu Linux nantu à u S10, è l'utilizatori sò dunque lasciati à l'alternative cum'è l'applicazioni Distribuzione Linux. Tuttavia, sicondu certi sviluppatori, sti alternattivi ùn ghjunghjenu micca a qualità di u Linux discontinued in DeX. U prughjettu Linux in DeX ùn era micca principalmente destinatu à attruisce l'utilizatori di Linux die-hard à i dispositi mobili di Samsung, ma piuttostu à i sviluppatori. L'utilizatori di diversi fori di discussione accunsenu chì dopu à dui anni di prova beta di u prughjettu Linux in DeX, s'aspittavanu l'arrivu di una versione completa piuttostu cà una fine definitiva. Tuttavia, a piattaforma DeX continuarà à operare.

Linux in DeX

Samsung hà assuciatu cù Canonical per u prughjettu Linux in DeX. Cum'è parte di u so addiu à a piattaforma LoD, Samsung hà ringraziatu l'utilizatori per u so patronatu è u preziosu feedback è hà annunziatu chì u supportu LoD ùn serà più dispunibule per i dispositi futuri è l'aghjurnamenti OS. Samsung ùn hà ancu annunziatu u mutivu di a fine di u sustegnu.

Linux-on-DeX-fb
Surghjente

U più lettu d'oghje

.