Chiudi annunziu

L'annu dopu, i fan di Samsung anu qualcosa da aspittà di novu. In più di i successori di i flagships abituale, a seconda generazione di u smartphone Samsung deve ancu vede a luce di u ghjornu. Galaxy Fold - a so liberazione hè prevista per aprile 2020. Samsung cù u fallimentu iniziale di u primu Galaxy Fold ùn hè micca stata dissuadata in u minimu, è hà veramente piani grandiosi per u so successore. U servitore ETNews hà fattu un rapportu oghje, secondu chì Samsung vole vende sei milioni di unità di u so smartphone plegable l'annu prossimu. Se quellu scopu vi pare troppu altu, sapete chì Samsung hà inizialmente previstu di vende 10 milioni di sti smartphones.

Apparentemente, ùn vedemu micca solu un smartphone plegable da Samsung, ma più mudelli di stu tipu. Samsung hà amparatu da i prublemi iniziali cù a prima generazione Galaxy Fold è durante u sviluppu di u so successore (è altri mudelli simili) travaglia vicinu cù Samsung Display per chì sta volta l'arrivu di mudelli plegatori pò esse trattatu senza prublemi. Sicondu i rapporti dispunibili, Samsung hà ancu prughjettatu d'invistisce in i pianti di fabricazione supplementari in Vietnam per aumentà bè a produzzione di smartphones di stu tipu.

Samsung Galaxy Piega 8

Sicondu un rapportu di IHS Markit, "solu" trè milioni di smartphones plegabili sò previsti per esse venduti l'annu prossimu. A previsione di DSCC hè significativamente più ottimista - secondu questu, finu à cinque milioni di smartphones plegabili duveranu esse venduti in 2020. Chì Galaxy In quantu à u Fold, l'estimazioni preliminari parlanu di 500 XNUMX unità vendute questu annu - se sta figura hè vera, ùn hè micca un numeru estremamente bassu per via di l'iniziu ritardatu di vendita è altre cumplicazioni.

U più lettu d'oghje

.