Chiudi annunziu

TCL Electronics (1070.HK), un attore dominante in u mercatu di televisione glubale è un capu in u campu di i prudutti di l'elettronica di cunsumu, hà presentatu una nova generazione di tecnulugia di visualizazione, a tecnulugia Vidrian™ Mini-LED, per a prima volta à CES 2020 - a mostra di l'elettronica di u cunsumu. 

TCL torna una volta à l'iniziu di l'innuvazione di a tecnulugia di visualizazione glubale, offrendu un rendimentu di stampa stupente di a prossima generazione. A nova tecnulugia Vidrian Mini-LED di TCL porta i primi pannelli di retroilluminazione in u mondu chì anu circuiti semiconduttori è decine di millaie di diodi mini-LED di classe micron dipositati direttamente in una piastra di sustrato di vetru cristallino.

A tecnulugia Mini-LED di Vidrian hè a prossima tappa in spinghje u rendiment di i schermi di TV LCD LED à un livellu insuperatu di cuntrastu forte, luminosità brillanti è prestazioni assai stabili è à longu andà. Una volta chì sta tecnulugia di retroilluminazione d'altu rendiment hè cumminata cù i grandi schermi LCD 8K di TCL, l'utilizatori puderanu gode di una sperienza immersiva indipendentemente da e cundizioni di illuminazione. Seranu completamente immersi in l'azzione in i zoni più scuri di u cinema in casa o fighjate un avvenimentu sportivu eccitante durante u ghjornu in una stanza bagnata da u sole. I TV TCL cù a tecnulugia Vidrian Mini-LED furnisce un rendimentu di schermu senza compromessi in ogni stanza è in ogni mumentu di u ghjornu.

"Credemu chì a tecnulugia Mini-LED formarà u futuru vicinu di l'industria è TCL hè digià spinta sta tecnulugia in i so televisori". dice Kevin Wang, CEO di TCL Industrial Holdings è TCL Electronics, aghjustendu: "Quest'annu introducemu a prima tecnulugia Vidrian Mini-LED in u mondu. Questa mossa hè una espressione di i sforzi di tutta a cumpagnia TCL per portà migliori esperienze di visione di TV à e persone in u mondu.

Prestazione stupente

A cuntrariu di i tecnulugii utilizati in i TV più vechji chì luttano cù a luce di u ghjornu quandu si vedenu in stanze è causanu prublemi durante l'usu di TV à longu andà, i TV TCL cù a tecnulugia Vidrian Mini-LED furnisceranu un cuntrastu eccezziunale è una luminosità brillanti stupente chì si adatta perfettamente à ogni cundizione è modu. per fighjà a TV, per diversi gruppi d'utilizatori, da i dilettanti di cinema chì bramanu una visualizazione precisa è dettagli, à i gamers veloci di PC chì esigenu un rendimentu cuntinuu cù una resa di culore ultraveloce.

Se usemu pannelli di vetru chjaru chì coprenu una dimensione di 65 o 75 inch o più, è applicà decine di millaie di fonti luminose chjuche chì ponu esse cuntrullate individualmente è precisamente, avemu un spettaculu stupente di una televisione chì pò ghjucà in una liga di u so propiu.

Display di classe mundiale

Quist'annu, TCL porta un'altra entrata rispettabile in a storia di u sviluppu è l'innuvazione di a tecnulugia utilizata in i televisori, chì entusiasma i clienti è i critichi, è presenta a so nova putente tecnulugia Vidrian Mini-LED. TCL hà un cuntrollu tutale in casa di tuttu u prucessu di fabricazione, chì benefiziu da un investimentu di $ 8 miliardi in una fabbrica di schermi automatizati di recente apertura, utilizendu soluzioni proprietarie è produzzione automatizata di pannelli LCD è pannelli di luce di vetru di novu chì utilizanu. Vidrian Mini- ICE. In cunfrontu cù u prucessu di fabricazione esistenti di monitor LCD LED chì utilizanu a tecnulugia di fabricazione di circuiti stampati tradiziunali, TCL hà sviluppatu di novu un prucessu chì fusione i circuiti semiconduttori in un sustrato di vetru di cristallo. U risultatu hè una efficienza più alta, una precisione di luce più grande è una luminosità più altu. Inseme cù un design slim, prestazioni di longa durata, cuntrastu nitidu, culori vividi rinfurzati è più chiarezza di l'immagine, i TV TCL cù a tecnulugia Vidrian Mini-LED porranu più divertimentu è gioia à i clienti chì mai.

TCL_ES580

U più lettu d'oghje

.