Chiudi annunziu

In uttrovi di l'annu passatu, i primi raporti apparsu in i media chì Samsung preparava una versione 5G di a so tableta Galaxy Tab S6. A cumpagnia hà cunfirmatu tranquillamente i rumuri un pocu dopu nantu à u so situ web, è avà pare chì e regioni selezziunate vederanu a versione 5G di a tableta di punta di Samsung assai prestu.

Samsung oghje cunfirmatu chì a liberazione di a tableta Samsung Galaxy A Tab S6 5G hè prevista per a liberazione u 30 di ghjennaghju. A prima - è per un bellu pezzu ancu l'unica - regione induve sta versione di a tableta serà in vendita serà a Corea di u Sud. Samsung Galaxy A Tab S6 diventerà cusì a prima tableta in u mondu à avè una cunnessione 5G.

Hè quasi identica in u disignu à a variante Wi-Fi è LTE. Hè furnutu cù un modem 5G Qualcomm Snapdragon X50 è equipatu cù un display Super AMOLED cù una diagonale di 10,5 inch. A tableta hè alimentata da un processore Snapdragon 855 è dotata di 6 GB di RAM è serà dispunibule solu in una variante cù 128 GB di almacenamiento. In u spinu di a tavuletta truvamu un modulu di camera 13MP wide-angle è 5MP ultra-wide-angle, a camera frontale hà 8MP. Una batteria cù una capacità di 7040 mAh cura abbastanza energia per a tableta. Galaxy U Tab S6 hè generalmente cunsideratu da i critichi per esse u megliu tableta cù Androidem chì hè attualmente dispunibule. Serà dispunibule per un prezzu di circa 19 corone. Samsung ùn hà ancu specificatu quandu a versione 450G di u so Galaxy U Tab S6 serà in vendita in altre regioni.

Galaxy-Tab-S6-web-6
Fonte: Samsung

U più lettu d'oghje

.