Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Avete da cumprà un novu smartphone, tableta, laptop o TV in Alza ? Allora e seguenti linee vi piaceranu di sicuru. Alza hà cuminciatu à dà un abbonamentu gratuitu di dui mesi à u serviziu HBO GO, chì offre una bundanza di cuntenutu video d'alta qualità, cù i prudutti selezziunati sopra citati.

Una pletora di prudutti sò entrati in a prumuzione per un abbonamentu gratuitu di dui mesi. I fans d'Apple seranu certamente piacè di sapè chì trà e tablette Alza distribuisce HBO GO cù, truverete ancu un gran numaru di iPads da l'attellu Apple. U stessu hè applicà à i telefoni smartphones, trà i quali ci sò un numeru relativamente grande di iPhones, ancu i più novi. In corta, ognunu riceve u so propiu finu à u 30 di ghjugnu, quandu l'avvenimentu finisce.

Logo HBO GO

Ottene un abbonamentu da Alza hè assolutamente simplice. Tuttu ciò chì duvete fà hè cumprà un pruduttu marcatu cù u logu HBO GO è poi copià u codice da l'email chì ghjunghje dopu a compra à u situ web HBO GO in u campu "Avete digià un voucher" durante a registrazione. Una volta fate, 2 mesi di divertimentu pò principià. Doppu cadunu, pudete, sicuru, sia allargà u serviziu è annullà cumplettamente è cusì ùn perde micca i vostri soldi. Allora a scelta hè solu a toia.

U più lettu d'oghje

.