Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Ùn succede micca assai spessu chì i prezzi di l'ultime serie di mudelli di iPhones cadenu da millaie di curone prima di l'intruduzioni di i so successori. Tuttavia, avemu avà assistitu à stu scenariu. Pudete uttene l'iPhone 11 Pro è 11 Pro Max avà - vale à dì, circa dui mesi prima di a presentazione di l'iPhone 12 - in Alza per 2000 corone in più. Puderanu ancu esse acquistati in rate cù un incrementu di 0%. 

Ancu quasi un annu dopu a so introduzione, l'iPhone 11 Pro è 11 Pro Max sò trà i migliori smartphones in u mondu. Offre camere eccellenti, schermi perfetti, una vita di bateria assai bona è, sopratuttu, un disignu piacevule chì crea una impressione di lussu nantu à tutti i mudelli. Dopu tuttu, questu hè precisamente per quessa ch'elli sò cusì populari trà l'utilizatori, chì si riflette ancu in e so statistiche eccellenti di vendita. È quelli sò assai probabili di ottene ancu megliu grazia à i sconti à quale pudete uttene avà. 

Pudete avà ottene tutte e cunfigurazioni di memoria di stu mudellu è ancu tutte e varianti di culore per 2000 corone più prezzu. Cusì avete una scelta di 64GB, 256GB è 512GB di almacenamiento è spazii varianti grisgiu, biancu, oru è midnight green. Di sicuru, ci hè una scelta di duie dimensioni - vale à dì 5,8" 11 Pro è 6,5" 11 Pro Max. Allora s'è vo site a fame di un novu iPhone per u megliu bang per u vostru buck è ùn vulete micca aspittà finu à u vaghjimu, avà hè u tempu perfettu per cumprà. 

U più lettu d'oghje

.