Chiudi annunziu

L'applicazioni preinstallate, in particulare in i telefoni cellulari, sò una spina crescente in u latu di parechji utilizatori. Queste applicazioni, chjamate ancu bloatware, à u minimu occupanu spaziu nantu à i dispositi è ùn ponu micca esse eliminati perchè sò stati caricati direttamente da u fabricatore o, per esempiu, da l'operatore mobile. In ogni casu, a situazione puderia cambià dopu à parechji anni, secondu un rapportu di u Financial Times in quantu à u prugettu di lege nantu à i servizii digitale chì hè preparatu da l'Unione Europea. Contene ancu altri dettagli interessanti.

Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, a nova lege ùn deve micca solu permette l'eliminazione di l'applicazioni preinstallate, ma ancu pruibisce à e grande cumpagnie di pressu à i sviluppatori per preinstallà u so software in parechji dispositi. Un bon esempiu di queste pratiche hè Google. Hè statu multatu da l'Unione Europea per presuntamente furzà i pruduttori di telefuni à aduprà u sistema Android, per preinstallà l'applicazioni Google.

L'Attu di Servizii Digitali duveria ancu impedisce à i giganti tecnulugichi d'utilizà e dati di l'utilizatori raccolti, salvu chì i spartenu cù i so cuncurrenti. Questu hè ancu ligatu à a pruibizione di preferisce i so servizii è l'applicazioni, cusì ancu e cumpagnie più chjuche anu da pudè "avè una parolla". Tuttavia, deve ancu applicà à e grande cumpagnie cum'è Apple è u so iPhone 12 introduttu u 13/10/2020.

Chì aspetta l'Unione Europea da a lege imminente ? In particulare, allistendu l'ambienti cumpetitivi è finiscinu a dominanza di e grande cumpagnie. A lege nantu à i servizii digitale deve esse pronta à a fine di questu annu è s'applicà ancu à Samsung. L'applicazioni preinstallate nantu à u vostru dispositivu vi disturbanu è li disattiveghjanu subitu o ùn li notate micca? Fateci sapè in i cumenti.

Surghjente: Android Autorità, Times Financial

U più lettu d'oghje

.