Chiudi annunziu

Un smartphone di fascia media assequible Galaxy L'A42 5G chì sustene e rete di quinta generazione hè statu annunziatu da Samsung in a cunferenza di stampa virtuale Life Unstoppable circa un mese fà. U giant tecnulugicu sudcoreanu hà allora spartutu i dettagli tecnichi attraversu un comunicatu di stampa. In ogni casu, e foto di varianti di culore individuali mancavanu, vale à dì, fora di u neru. In ogni casu, avemu avà ancu resi ufficiali di stampa di e versioni grigi è bianchi. Pudete truvà l'imaghjini in a galleria sottu.

À u primu sguardu, u disignu inusual di u spinu di u telefunu hè evidenti. Ùn hà micca una sfumatura uniforme, ma ci sò transizzioni chjaru trà i quattru tonalità di culore. In u mo parè, stu disignu di u spinu hè unu di i menu riesciuti, ma vedemu cumu u dispusitivu hà da vede in a vita vera.

Galaxy A42 5G offre un display Infinity-U 6,6″ cù risoluzione HD + è un lettore di impronte digitali integratu, una batteria cù una capacità rispettabile di 5000 mAh, un putente processore. Snapdragon 750G, finu à 8 GB di memoria operativa, un totale di quattru camere, un slot per carte microSD finu à 1 TB di dimensione è Android 10 cù l'ultima superstruttura OneUI 2.5.

Grazie à u prezzu di 369 € (circa 10 CZK) riceve Galaxy A42 5G "titulu" u smartphone più prezzu chì sustene e rete 5G, almenu per ora. Deve esse dispunibule almenu nantu à u mercatu tedescu da nuvembre. Ùn avemu micca infurmazioni nantu à a dispunibilità in a Repubblica Ceca per avà informace, sfurtunatamenti ùn ci hè micca menzione di un smartphone 5G in u situ web di Samsung in Czech, ma hè pussibule chì avemu da esse una sorpresa piacevule.

U più lettu d'oghje

.