Chiudi annunziu

In u terzu trimestre di questu annu, l'utilizatori di tuttu u mondu anu passatu un totale di più di 180 miliardi d'ore cù l'applicazioni mobili (25% d'aumentu annu à l'annu) è anu spesu $ 28 miliardi per elli (circa 639,5 miliardi di corone), chì hè un quinto aumentu annu in più. A pandemia di coronavirus hà assai cuntribuitu à i numeri record. Questu hè statu infurmatu da a cumpagnia di analisi di dati mobile App Annie.

L'applicazione più utilizata in u periodu in quistione era Facebook, seguitu da l'applicazioni chì sò sottumessi - WhatsApp, Messenger è Instagram. Sò stati seguiti da Amazon, Twitter, Netflix, Spotify è TikTok. I cunsiglii virtuali di TikTok l'hanu fattu a seconda app non-gaming più grossa.

A maiò parte di i 28 miliardi $ - 18 miliardi $, o circa u 64% - sò stati spesi da l'utilizatori nantu à l'applicazioni in l'App Store (20% annu annu), è 10 miliardi $ in a tenda Google Play (35% annu annantu). -annu).

 

L'utilizatori anu scaricatu un totale di 33 miliardi di app novi in ​​u terzu trimestre, a maiò parte di e quali - 25 miliardi - venenu da a Google Store (10% annu annu) è pocu menu di 9 miliardi da l'Apple Store (up 20%). . App Annie nota chì certi numeri sò arrotondati è ùn includenu micca i magazzini di terzu.

Curiosamente, i scaricamenti da Google Play eranu relativamente equilibrati - 45% di elli eranu ghjochi, 55% altre applicazioni, mentre chì in l'App Store, i ghjochi rapprisentanu solu menu di u 30% di i scaricamenti. In ogni casu, i ghjoculi eranu di granu a categuria più prufittuosa nantu à e duie piattaforme - cuntavanu 80% di i rivenuti in Google Play, 65% in l'App Store.

U più lettu d'oghje

.