Chiudi annunziu

Ci hè pigliatu uni pochi d'anni, ma Google hà finalmente annunziatu chì u novu standard di messageria Rich Communications Services (RCS) chì hè sviluppatu per rimpiazzà u standard di guasi 30 anni di Short Message Service (SMS) hè avà dispunibule in u mondu - per tutti quelli chì utilizanu. androidtelefonu è l'app nativa di Messages. Inoltre, u giant tecnulugicu hà annunziatu una altra notizia impurtante - introduce a criptografia end-to-end à RCS.

A funzione ùn hè ancu implementata cumplettamente - secondu Google, i tester beta cuminciaranu à pruvà a criptografia di chat RCS unu-à-unu in Novembre, è sarà sparghje à più utilizatori à principiu di l'annu prossimu.

I missaghji RCS seranu criptati automaticamente è i dui participanti anu da utilizà l'app Messages cù e funzioni di chat attivate. Mentre Google ùn hà micca dettu quandu a funzione lascirà a beta, pare chì l'app hè in beta publica aperta, chì significa chì l'utilizatori anu da ottene a funzione prima chè dopu.

Solu un ricordu - u standard RCS offre una qualità di foto è video mejorata, invià è riceve messagi via Wi-Fi, capacità di chat di gruppu mejorate, a capacità di mandà risposte à i missaghji, è a capacità di vede quandu l'altri leghjenu chats. Se queste funzioni vi sò familiarizati, ùn vi sbagliate - sò aduprate da e famose piattaforme suciale è di cumunicazione Messenger, WhatsApp o Telegram. Grazie à RCS, l'applicazione News diventerà una piattaforma suciale di u so tipu.

U più lettu d'oghje

.