Chiudi annunziu

Da ghjennaghju di l'annu prossimu, Google introduverà novi regule secondu chì l'estensioni di Chrome mostraranu dettagli di quali dati recullanu nantu à l'utilizatore. Quessi informace serà furnitu direttamente da i sviluppatori.

Google hà dettu in un novu blog post chì u Chrome Web Store mostrarà più infurmazione nantu à e dati raccolti in "lingua chjara è comprensibile". Quessi informace è i sviluppatori stessi anu da furnisce una spiegazione per quessa chì cullighjanu i dati. E novi regule entreranu in vigore u 18 di ghjennaghju di l'annu prossimu.

Inoltre, u giant tecnulugicu americanu introduce una pulitica chì vole limità cumu i creatori di l'estensione utilizanu e dati raccolti nantu à l'utilizatori. I sviluppatori anu da assicurà chì l'usu o trasferimentu di dati hè principalmente per u benefiziu di l'utilizatore è hè coherente cù u scopu di l'estensione cum'è citatu in a pagina di a tenda pertinente. A vendita di dati di l'utilizatori hè issa permessa, è i sviluppatori ùn ponu micca aduprà o trasferisce dati d'utilizatori per publicità persunalizata.

Per i sviluppatori chì da a data citata sopra informace s'ellu ùn anu micca, i so articuli in a tenda avarà una nota chì informa l'utilizatore chì l'estensione ùn hè micca cunfurmata cù e novi regule. Ancu s'ellu hè un passu in a direzione ghjusta, pò esse micca a suluzione per a cullizzioni di dati per, per esempiu, a prestazione di prestiti, scrive u situ web Gadgets 360.

U più lettu d'oghje

.