Chiudi annunziu

Oppo hà registratu una patente cù l'Organizazione Mondiale di a Pruprietà Intellettuale per un smartphone flessibile chì, à prima vista, s'assumiglia assai. Samsung Galaxy ZFlip. Sicondu i documenti di patenti, u dispusitivu usa una articulazione rotativa chì li permette di avè quattru anguli utili.

Basatu nantu à l'imaghjini da a patente, u famosu situ web di leaker LetsGoDigital hà in turnu creatu un inseme di rende chì mostranu u so potenziale design. Ne segue da elli, prima di tuttu, chì u telefuninu ùn manca una visualizazione esterna. In altri palori, quandu l'utilizatore u plega, ùn pò micca vede quale li chjama o quali notificazioni anu ricivutu finu à ch'elli si sviluppanu. Per esempiu, a clamshell flexible di Samsung hà una visualizazione "avvertimentu" cusì chjucu Galaxy Da Flip.

 

Inoltre, hè pussibule di vede da l'imaghjini chì a visualizazione di u dispusitivu ùn hà praticamente micca frames (cusì Galaxy Z Flip ùn pò vantà) è chì hà un foru situatu in u centru per a camera frontale. In u spinu, pudete vede una camera tripla disposta orizzontalmente (Galaxy Z Flip hà dual).

In ogni casu, pigliate i rende cù un granu di sali, cum'è a registrazione di patenti ùn prova ancu chì Oppo hè ancu travagliatu nantu à un tali dispusitivu. Cum'è l'altri, l'attuale quintu più grande fabricatore di smartphone pò tene è prutegge solu idee per l'usu futuru in questu modu.

U più lettu d'oghje

.