Chiudi annunziu

Un novu standard per a messageria RCS (Rich Communication Services) hè un grande salto in avanti per a cumunicazione di testu è multimediale nantu à i telefoni smartphones paragunatu à u standard SMS (Serviziu di Missaghju Cortu) di quasi 30 anni. Samsung hà prumessu di implementà quattru anni fà, in a so app di messageria predeterminata in i dispositi Galaxy ma hè solu avà ricevutu.

Certi utilizatori di smartphone Galaxy hà nutatu una notificazione in l'app Samsung Messages in questi ghjorni chì li incita à accende i missaghji RCS. L'avvisu li informa chì a messageria RCS in l'app "messaging" predeterminata di Samsung hè basatu annantu à l'implementazione di Google di u serviziu, facendu "messaging più riccu di funzioni, più veloce è di qualità megliu nantu à Wi-Fi o dati mobili".

Una volta chì u serviziu hè attivatu, l'utilizatori puderanu mandà missaghji di testu, immagini è video d'alta risuluzione, risponde à i missaghji, è avè indicatori di typing dispunibili. Inoltre, u novu standard di cumunicazione offre funzioni di chat di gruppu mejorate, a capacità di vede quandu l'altri utilizatori leghjenu chats, o criptografia end-to-end (in ogni modu, sta funzione hè sempre solu in beta).

L'app Samsung Messages hà supportatu prima u serviziu, ma solu quandu hè attivatu da un operatore mobile. Tuttavia, Samsung ùn hè più dipendente di i trasportatori per implementà, cusì l'utilizatori ponu gudiri ancu s'ellu u so traspurtadore hè un sustegnu di u vechju standard. Aghjunghjemu ancu chì Google è Samsung anu travagliatu inseme nantu à u serviziu da u 2018.

U più lettu d'oghje

.