Chiudi annunziu

Pò esse chì l'annu passatu hè statu un grande successu per Samsung. In l'inundazione di nutizie pusitive è prudutti di accolta calda, in ogni modu, pudemu truvà uni pochi di spots scuri chì a cumpagnia sudcoreana ùn pò micca vantà. In a riassuntu, prisentamu i trè chì ci anu più tristi durante l'annu.

Samsung Galaxy Ramintate vi 20

1520_794_Samsung_Galaxy_Nota20_tutti

Se Samsung ùn hà micca ottinutu un telefonu ghjustu l'annu passatu, deve esse a nova versione d'entrata di a linea. Galaxy Notes. Ùn era micca un telefuninu cattivu, e so qualità inferjuri sò diventate apparenti solu quandu paragunate à l'altri dispositi chì anu pussutu offre un rapportu prezzu-performance megliu l'annu passatu. È altri telefoni Samsung sò diventati i so più grande cuncurrenti.

A so propria versione mejorata cù u soprannomu Ultra divintò un grande rivale per a Nota di basa. Offre una visualizazione megliu, camere è capacità di bateria. In cuntrastu à questu, a Nota di basa hè diventata un'offerta inesperu unattractive. Ella hà ancu patitu cù l'arrivu di u fantasticu Galaxy U S20 FE, chì hà subitu cumprumessi simili à a Nota, però, hà attrattu un prezzu assai più aggressivu.

Facendu ridere di l'iPhone per i caricatori mancanti

caricatore-FB

Dopu à l'ultime settimane di u 2020, i scherzi di Samsung à a spesa di Apple è u fattu chì a cumpagnia americana ùn aghjunghje micca un caricatore cù u novu iPhone pare piuttostu assurdu. In dicembre, hè statu divulgatu à u publicu chì l'adattatore di carica ùn serà micca dispunibule per i telefoni di a serie S21, almenu in certi spazii. Inoltre, in cunnessione cù a fuga, Samsung hà sguassatu rapidamente a so passata burla di Apple da e rete suciale.

A tendenza di l'absenza di carica per i telefoni cellulari in l'ultima settimana di l'annu hà suscitatu u Xiaomi cinese, chì ùn l'offre micca ancu per u so novu flagship. Tuttavia, a cumpagnia chinesa permetterà à l'utilizatori di decide s'ellu anu bisognu di un adattatore è li furnisce gratuitamente se necessariu. Avemu da vede s'ellu Samsung seguita una strada simile. Aghjunghjemu chì l'urganisazioni multinaziunali sò ancu furzendu lentamente i pruduttori à piglià sti passi. L'Unione Europea stessu pruibisce l'imballaggio di i caricatori per via di u so impattu in a produzzione di rifiuti elettronichi.

Samsung Neon

Samsung_NEON

L'intelligenza artificiale di Neon hè stata presentata da Samsung à u principiu di l'annu in a fiera di l'elettronica di u cunsumu CES 2020. In u futuru, avarà u compitu di creà è aiutà l'utilizatori cù una quantità di funzioni diffirenti. Ma u so principale hè a capacità di generà una persona virtuale realista. Neon hè dunque destinatu à aiutà à interagisce cù l'urdinatori affissendu assistenti virtuali più piacevuli.

Tuttavia, Samsung ùn hà micca rivelatu ufficialmente assai in a fiera. Cunsiderendu chì questa hè una tecnulugia piuttostu anticipata, u silenziu di a cumpagnia hè abbastanza suspettu. Sapemu chì u serviziu serà dispunibule in 2021, è solu per l'imprese. Sè avemu sempre vede l'usu di l'assistente attraente in i dispositi Samsung, nimu ùn sapi ancu. A cumpagnia solu cunfirmatu chì U Neon ùn serà micca parte di a prossima lineup Galaxy S21.

U più lettu d'oghje

.