Chiudi annunziu

Cum'è sapete da a nostra nutizia precedente, Samsung apparentemente prepara un locator intelligente Galaxy SmartTag, ispiratu da alcuni mudelli di i populari pendenti intelligenti di a marca Tile. Avà a nutizia s'hè filtrata in l'aria chì u locatore avarà una variante più putente cù un nome Galaxy SmartTag+.

Ancu s'ellu ùn hè micca chjaru à questu puntu chì funzioni extra chì a versione "plus" duverà offre, hè sicuru chì serà capace di cunnette cù i telefoni intelligenti cum'è standard. Galaxy è "stick" à l'articuli chì l'utilizatore vole seguità.

Galaxy Sicondu infurmazioni micca ufficiali finu à avà, u SmartTag deve esse equipatu cù a tecnulugia Bluetooth 5.1 (LE), criptografia end-to-end, a funzione Privacy ID per una sicurezza aumentata, cumpatibilità cù a funzione Samsung SmartThings Find di pocu tempu, dimensioni di circa 4x4 cm. , è deve esse alimentatu da una batteria di buttone 3V. Serà dispunibule in culori neri, marroni chjaru, blu è mentoli.

Samsung duveria presentà i dui pendenti inseme cù i telefoni intelligenti di a prossima serie di punta Galaxy S21 (è ancu novi cuffie wireless Galaxy Buds pro) digià stu ghjovi. U so prezzu parterebbe da 15 euro (circa 400 corone) è deve esse prupostu cum'è bonus di pre-ordine in a maiò parte di i mercati. Galaxy S21.

U più lettu d'oghje

.