Chiudi annunziu

Ciò chì hè statu insinuatu à a fine di a settimana da una di e risposte di Samsung à una quistione nantu à a so nova serie flagship Galaxy S21 ancu speculazioni precedenti, u giant tecnulugicu hà cunfirmatu ufficialmente oghje. Sicondu e so parolle, sguasserà gradualmente u caricatore è l'auriculare da altri telefoni.

"Credemu chì l'eliminazione graduale di caricatori è cuffie da l'imballu di i nostri dispositi pò aiutà à risolve i prublemi di cunsumu sustinibili è caccià a pressione chì i cunsumatori ponu sente da riceve constantemente accessori di carica extra cù novi telefoni", hà dettu u capu di a divisione mobile di Samsung in una dichjarazione. TM Corner.

Questa ùn hè micca veramente una bona nutizia per parechji clienti potenziali di i telefoni Samsung, postu chì Samsung si unisce ufficialmente à Apple. À u listessu tempu, s'hè divertitu uni pochi mesi fà per via di l'accessori mancanti per l'iPhone 12.

U fattu chì Samsung hà da seguità i passi di u so più grande cuncurrente in questa zona era digià indicatu da a so mossa a semana passata, quandu hà riduciutu u prezzu di u so caricatore 25W, da $ 35 à $ 20. A nutizia parzialmente bona hè chì hè stallatu per lancià almenu dui caricatori wireless in e settimane à vene, è hè ancu travagliatu. à un caricatore cablatu da 65 W, apparentemente destinatu à futuri flagships (cum'è u putenziale Galaxy Nota 21).

U più lettu d'oghje

.