Chiudi annunziu

Samsung ùn hè micca solu cunnisciutu cum'è un giant in u campu di i telefoni smartphones è di i televisori, hà ancu una forte pusizioni in u campu di l'unità SSD. Avà hà lanciatu una nova unità assequible di stu tipu chjamatu 870 Evo, chì hè u successore di l'unità 860 Evo. Sicondu ellu, offre quasi 40% più veloce di u so predecessore.

A nova unità presenta l'ultimu controller V-NAND di Samsung, chì li permette di ottene una velocità di lettura sequenziale massima di 560 MB / s è una velocità di scrittura di 530 MB / s. U giant tecnulugicu sudcoreanu si vanta ancu chì l'unità offre finu à 38% di velocità di lettura aleatorii più veloci di u 860 Evo.

A novità ùn hè micca cusì veloce cum'è a serie di unità Samsung 970, chì a velocità di lettura sequenziale righjunghji finu à 3500 MB / s, o altre unità M.2. Dunque ùn hè micca cumpletamente adattatu per i gamers è altri utilizatori esigenti. À u cuntrariu, cunvene à quelli chì volenu aduprà u discu SSD, per esempiu, per almacenà schedarii multimediali, navigà in u web o multitasking.

U 870 Evo serà in vendita più tardi stu mese è serà dispunibule in quattru varianti - 250GB, 500GB, 2TB è 4TB. U primu menzionatu costarà 50 dollars (circa 1 curone), u sicondu 100 dollars (circa 80 CZK), u terzu 1 dollars (circa 700 curone) è l'ultimi 270 dollars (circa 5 CZK). L'opzioni più vantaghji per a maiò parte di i clienti seranu probabilmente i primi dui.

U più lettu d'oghje

.