Chiudi annunziu

Unu di i prossimi flagships di OnePlus - l'OnePlus 9 Pro - puderia vantarà un pannellu OLED LTPO. A listessa visualizazione hè aduprata da i novi telefoni di a serie di punta di Samsung Galaxy S21 o smartphone Galaxy Nota 20 Ultra. A visualizazione cù sta tecnulugia cunsuma menu energia cà i pannelli LTPS utilizati da i smartphones oghje.

U famosu leaker Max Jambor hà suggeritu in u so Twitter chì l'OnePlus 9 Pro puderia avè un display LTPO. Sicondu rapporti non ufficiali previ, a pantalla di u smartphone avarà una diagonale di 6,8 inch, una risoluzione QHD + (1440 x 3120 px), supportu per una freccia di rinfrescante di 120 Hz, è un pirtusu situatu à manca cù un diametru di 3,8 mm.

Sicondu Samsung, u pannellu cù a tecnulugia LTPO (abbreviazione di l'ossidu policristalinu à bassa temperatura) cunsuma finu à u 16% di menu energia ch'è LTPS (siliciu policristalinu à bassa temperatura). In più di i telefoni di serie Galaxy S21 è smartphone Galaxy Nota 20 Ultra hè ancu utilizatu da smartwatches Apple Watch SE è certi mudelli di l'iPhones di questu annu anu da esse ancu uttene in u vinu.

L'OnePlus 9 Pro duveria ancu avè un chipset Snapdragon 888, finu à 12 GB di RAM è 256 GB di memoria interna, una batteria cù una capacità di 4500 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 65 W, è u software in esecuzione. Androidà 11. Si deve esse introduttu in marzu.

U più lettu d'oghje

.