Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu ufficialmente i mudelli di i so telefoni Galaxy S22, Galaxy S22+ è Galaxy S22 Ultra. Tutti i trè smartphones high-end offrenu diverse migliure annantu à i so predecessori, però, se ne possedete unu Galaxy S21 +, duvete passà à Galaxy S22+? Stu paragone vi risponde à sta quistione per voi. 

Custruzzione megliu è display più luminoso 

Ancu s'elli anu Galaxy S21+ è Galaxy Disegnu simile à u S22 +, l'ultimu hà una sensazione più premium grazia à Gorilla Glass Victus + à l'avanti è à l'arrière. Per paragone, Galaxy U S21 + usa Gorilla Glass Victus senza u tag plus. I dui smartphones anu un corpu di metallu è una qualificazione IP68 per a resistenza à a polvera è à l'acqua. Anu ancu aduprà un lettore di impronte digitali ultrasonicu in-display.

Galaxy U S22 + hà un display di 6,6-inch, chì hè un pocu più chjucu cà u display di 6,7-inch. Galaxy S21+. I bezels sò più sottili è più uniformi nantu à u telefunu più novu. I dui dispositi utilizanu pannelli Dynamic AMOLED 2X cù risoluzione Full HD+, HDR10+ è una freccia di rinfrescante finu à 120 Hz. Ma u novu mudellu offre una freccia di rinfrescante variabile (10-120 Hz) megliu cà Galaxy S21+ (48-120 Hz). Galaxy U S21 + poi righjunghji una luminosità massima di solu 1 nits, mentri Galaxy U S22 + offre una luminosità massima di finu à 1 nits.

Fotocamere migliorate 

Galaxy U S21+ hà debuttatu cù una camera primaria 12MP cù OIS, una camera ultra-wide 12MP è una camera 64MP cù zoom hibridu 3x. U so successore conserva solu a camera ultra-wide-angle. U grandangolo hà un novu 50 MPx, u teleobiettivo hà un 10 MPx è furnisce un zoom otticu trè volte, chì significa chì duverebbe offre una qualità d'immagine è video megliu quandu si zooma. U risultatu hè megliu ritratti è video in tutte e cundizioni di illuminazione, ùn importa ciò chì lenti ti sparate, ancu grazia à i migliuramenti di u software. A camera frontale ùn hè micca cambiata è hè sempre una camera 10MP. I dui telefoni offrenu video recording 4K à 60 frames per seconda è 8K video recording à 24 frames per second.

Chjaramente megliu prestazione 

Galaxy U S22 + usa un novu processore 4nm (Exynos 2200 o Snapdragon 8 Gen 1, secondu a regione). Duverebbe offre un processu più veloce, un ghjocu megliu è una efficienza energetica megliu cà u chipset 5nm in u Galaxy S21+ (Exynos 2100 o Snapdragon 888). I dui smartphones anu 8 GB di RAM è 128 GB o 256 GB di almacenamiento internu, ma mancanu un slot per a carta microSD per espansione u spaziu di dati.

Supportu di aghjurnamentu più longu 

Galaxy U S21 + era equipatu di u sistema operatore One UI 3.1 à a so ghjunta à u mercatu Android 11 è hà u dirittu di aghjurnamenti di u sistema Android 15. Mudellu Galaxy U S22 + funziona nantu à l'interfaccia One UI 4.1 basata in u sistema ghjustu fora di a scatula Android 12 è riceve quattru aghjurnamenti di u sistema operatore, cusì riesce à mantene l'aghjurnamentu per un annu più. I dui smartphones anu 5G (mmWave è sub-6GHz) è cunnessione LTE, GPS, Wi-Fi 6, NFC, Samsung Pay è un portu USB 3.2 Type-C. Galaxy U S22 + riceve una versione ligeramente più nova di Bluetooth (v5.2).

Carica è resistenza 

Galaxy U S22 + hè equipatu cù una bateria 4 mAh, chì hè una caduta notevuli da u mudellu precedente, chì avia una bateria 500 mAh. Malgradu a migliione di l'efficienza energetica grazia à u novu chip, Galaxy U S22 + pò micca currisponde à a vita di a bateria di u so predecessore. Tuttavia, u novu mudellu offre una velocità di carica 45W assai più altu. Sicondu Samsung, u Galaxy Pudete carricà u S22 + à 50% di a so capacità di a bateria in 20 minuti, è pudete ghjunghje à una carica completa in solu una ora. Per paragone, Galaxy U S21 + era limitatu à solu 25 W. I dui telefoni offrenu una carica wireless rapida 15W è una carica wireless inversa 4,5W. 

In fine, offre Galaxy S22+ megliu visualizazione, più custruzzione premium, più prestazioni, megliu fotocamere, software più recente, supportu più longu per l'aghjurnamenti di u software è carica più veloce. Per d 'altra banda, hà una bateria più chjuca è display.

I prudutti Samsung di novu introduttu seranu dispunibili per a compra, per esempiu, in Alza

U più lettu d'oghje

.