Chiudi annunziu

U predatore cinese Realme hà introduttu un novu telefunu di gamma media Realme 9 Pro+. Hè soprattuttu attraente à a camera di punta, chì, secondu u fabricatore, pruduce imaghjini paragunabili à quelli chì piglia, per esempiu. Samsung Galaxy S21 Ultra, o a funzione di misurazione di a freccia di u core, chì ùn si vede più in u mondu di i smartphones oghje.

Realme 9 Pro+ hà un display AMOLED di 6,43-inch, risoluzione FHD + è freccia di rinfrescante di 90Hz, chipset Dimensity 920, 6 o 8 GB di RAM è 128 o 256 GB di memoria interna.

A camera hè tripla cù una risuluzione di 50 MPx, 8 è 2 MPx, mentre chì a principale hè custruita nantu à u sensoru Sony IMX766 è hà una apertura di lenti f / 1.8 è stabilizazione ottica di l'imagine, u sicondu hè un "largu-angle". cù una apertura di f / 2.2 è un angolo di vista di 119 ° è u terzu hà una apertura di lenti di f / 2.4 è cumpiendu u rolu di una camera macro. Ancu prima di u lanciu di u telefunu, Realme si vantava chì e so capacità di fotografia seranu paragunabili à i telefoni smartphones Galaxy S21 Ultra, Xiaomi 12 o Pixel 6. A camera frontale hà una risoluzione di 16 MPx.

L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali integratu in u display (chì serve ancu di sensoru di freccia cardiaca), parlanti stereo, jack 3,5 mm è NFC. A bateria hà una capacità di 4500 mAh è sustene a carica rapida cù una putenza di 60 W (sicondu u fabricatore, carica da 0 à 100% in menu di trè quarti d'ora. U telefunu hè alimentatu da u software. Android 12 cù a superstruttura Realme UI 3.0. U Realme 9 Pro+ serà dispunibule in culori Neru, Blu è Verde è ghjunghjerà à u mercatu u 21 di ferraghju. U so prezzu europeu deve principià da circa 400 euro (circa 9 curone). Serà ancu dispunibule quì.

U più lettu d'oghje

.