Chiudi annunziu

Huawei apparentemente travaglia nantu à un novu telefunu di gamma media chjamata Nova 9 SE, chì puderia esse un solidu competitore à u prossimu. Samsung Galaxy A73 5G. Cum'è ellu, si dice chì offre una camera principale di 108MPx, una grande visualizazione è in Europa duverebbe avè un prezzu assai favurevule.

U Huawei Nova 9 SE serà secondu u situ web WinFuture hannu un schermu LCD 6,78-inch cù una risuluzzioni di 1080 x 2388 px è un pirtusu circular situatu in cima à mezu, un chipset Snapdragon 665 è 8 GB di operazione è 128 GB di memoria interna espansibile.

A camera primaria 108MP deve esse cumplementata da una camera grandangolare 8MP, un sensore di prufundità di campu 2MP è una camera macro 2MP. A camera frontale averà una risoluzione di 16 MPx. L'equipaggiu deve include un lettore di impronte digitali o NFC integratu in u buttone d'alimentazione.

Si dice chì a batteria hà una capacità di 4000 mAh è sustenerà a carica rapida cù prestazioni attualmente scunnisciute. Si deve esse un sistema upirativu Android 11 cù a superstruttura EMUI 12 (per via di e sanzioni in corso di u guvernu americanu, però, u telefunu ùn hà micca accessu à i servizii di Google, nè supportarà e rete 5G). In Auropa, a novità di l'anzianu giant di smartphone hè prevista di custà trà 250-280 euru (circa 6-400 curone) è si prisentarà questu mese.

U più lettu d'oghje

.