Chiudi annunziu

A settimana passata avemu infurmatu chì Samsung travaglia in un successore di u smartphone durable di l'annu passatu Galaxy XCoverPro. Avà, l'XCover Pro 2 hè apparsu in u benchmark Geekbench, revelendu, frà altre cose, quale chipset l'alimenterà.

Sicondu a basa di dati di benchmark Geekbench 5, l'XCover Pro 2 utilizerà un chipset Snapdragon 778G di gamma media più antica, ma ancu abbastanza putente (u prossimu Galaxy A73). Inoltre, a basa di dati hà revelatu chì u telefuninu serà equipatu di 6 GB di RAM è chì u software hà da eseguisce Androidu 12. In a prova di un core hà puntuatu 766 punti è in a prova multi-core hà puntuatu 2722 punti.

Nunda altru hè cunnisciutu di u telefunu à u mumentu, ma hè più prubabile chì cum'è altri mudelli in a serie Galaxy L'XCover averà una bateria sustituibile è un gradu di prutezzione IP68 è un standard militare di resistenza MIL-STD-810G. In quantu à u so predecessore, si pò ancu esse espertu chì u vinu riceverà un display LCD cù una diagonale di almenu 6,3 inch, almenu una camera doppia posteriore o un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione. Attualmente ùn hè micca cunnisciutu quandu serà liberatu, ma datu chì ùn hè ancu apparsu in alcuna basa di dati di certificazione, probabilmente ùn serà micca in e prossime settimane.

U più lettu d'oghje

.