Chiudi annunziu

Google hà coordinatu i so novi funziunalità aghjuntu à u so navigatore web per un bellu pezzu per esse introduttu cù questa liberazione particulare. Quasi un mese dopu à l'entrata in a prova beta, Chrome 100 hè infine pronta per una versione stabile, cù l'aghjurnamentu avà dispunibule in e regioni selezionate per Android è l'urdinatori. 

icona "Novu". 

L'aspettu attuale di u logu di u navigatore Chrome hè stata cun noi da 2014. Siccomu parechji paradigmi di design sò cambiati da tandu, Google hà probabilmente pensatu chì era ora di rinfriscà e cose un pocu. U novu logu per u 2022 è oltre vene cù culori più ricchi è elimina ombre sottili chì separanu i culori individuali. L'"ochju" turchinu cintrali hè ancu cresciutu un pocu più grande. Ma s'ellu ùn sapete micca di sti cambiamenti, l'avete ancu nutatu ?

Chrome 100

Fine di u modu Lite 

U modu di salvezza di dati hè avà una cosa di u passatu in Chrome. Google hà chjusu i so servitori chì gestiscenu tutta a cumpressione, cusì u modu Lite hè sparitu per tutti, indipendentemente da quale versione di Chrome anu utilizatu. In u so annunziu, a cumpagnia sustene chì i piani di dati sò diventati più prezzu è chì assai tecnulugii web sò stati ancu introdotti intantu, purtendu l'opzioni native di salvezza di dati direttamente à i siti web, cusì u modu dedicatu ùn hè più necessariu.

API per u posizionamentu di Windows nantu à parechje schermi 

Per alcune applicazioni web, cum'è presentazioni o diversi strumenti di "conferenza", hè sensu di utilizà paràmetri multi-schermu. Per esempiu, se più di una schermu hè rilevata, una presentazione puderia apre una vista per u parlante nantu à una schermu è a presentazione ferma nantu à l'altru. Chrome 100 rende questu pussibule cun una nova API chì aiuta à l'applicazioni web à cunnosce i paràmetri di l'utilizatori. Google inizialmente hà iniziatu à pruvà sta funzione in Chrome 93, è spedisce in una versione stabile cù Chrome 100. 

Carte mute 

A nova versione di Chrome introduce a bandiera chrome: // flags/#enable-tab-audio-muting, chì vi permette di cliccà simpricimenti nantu à l'icona di parlante di a tabulazione per mute quella pagina web - senza più cliccà cù u dirittu. A funzione di cliccà per mute era standard per Chrome finu à u 2018, quandu era inspiegabilmente eliminata.

Finestra di cunferma per chjude tutte e tabulazioni in una volta 

Dopu avè attivatu a bandiera chrome: // flags/#close-all-tabs-modal-dialog, Chrome 100 vi dumandarà di cunfirmà se vulete veramente chjude tutte e 150+ tabulazioni chì avete attualmente aperte quandu pressu u buttone Chiudi tutte e tabulazioni. in u menu di trè punti. Pò esse solu un esperimentu, ma qualcosa per facilità u scossa iniziale hè definitamente benefica.

Scaricatu novu 

Google hà travagliatu annantu à una nova interfaccia di scaricamentu dapoi qualchì tempu, è Chrome 100 porta sta riprogettazione un passu più avanti. In u futuru, a barra di scaricamentu in u fondu di l'interfaccia di Chrome ùn apparirà più. Invece, u navigatore hà da spustà i dettagli di i scaricamenti attuali daretu à l'icona di a barra di task in cima à a barra di l'indirizzu. A nova versione di u navigatore hà ancu aghjustatu una animazione circular propria à questa icona, chì mostra chjaramente quantu u vostru scaricamentu attuale hà avanzatu. 

Se ùn vede micca l'aghjurnamentu di Chrome versione 100, pudete installà via APK Mirror. Pudete ancu vede l'infografia impressiunanti di centu milestones Chrome.

Google Chrome in Google Play

U più lettu d'oghje

.