Chiudi annunziu

A settimana passata avemu infurmatu chì Realme travaglia nantu à una versione 4G di u telefuninu Realme 9 5G lanciatu di pocu tempu, u più grande vantaghju di quale serà u novu sensore fotograficu ISOCELL HM6 di Samsung cù una risoluzione di 108 MPx. Avà Realme hà liberatu qualcosa di più nantu à u smartphone informace inclusa a data di prestazione.

Sicondu u fabricatore cinese, u Realme 9 4G serà equipatu cù un display Super AMOLED cù una freccia di rinfrescante di 90Hz è una luminosità massima di 1000 nits. Un lettore di impronte digitali otticu serà custruitu in u display, chì serà ancu capace di misurà a freccia di u core (cum'è u mudellu). realme 9 pro+).

A camera principale di 108 MPx hè cumplementata da un "largu-angle" cù un angolo di vista di 120 ° è una camera macro di 4 cm. Realme ùn hà micca revelatu a risoluzione di sti dui sensori. U telefunu serà prupostu in trè culori: oru, biancu è neru, è sicondu l'imaghjini publicati, parenu assai attrattivi. Realme hà ancu revelatu chì u pesu di u smartphone serà 178 g è u gruixu serà 7,99 mm. Sicondu rapporti non ufficiali, avarà una dimensione di schermu di 6,6 inch, un chipset Helio G96, 8 GB di operativu è 128 GB di memoria interna, è una batteria cù una capacità di 5000 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 33. W.

Realme 9 4G serà presentatu digià sta settimana, in particulare u ghjovi 7 d'aprile. U primu apparentemente serà dispunibule in India, dopu duveria ghjunghje in Europa, frà altri lochi.

U più lettu d'oghje

.