Chiudi annunziu

In l'ultimi anni, e cumpagnie anu introduttu i so propri chipsets Apple, chì hè u capu in questu sensu, Samsung, chì hè pocu cuntruversu cù u so Exynos, Huawei, chì hà pagatu per sanzioni US, è Google, chì hà un veru putenziale. Ancu Xiaomi hà pruvatu, ma senza assai successu. Avà OPPO si prepara ancu à entre in una lotta seria cù i so propii chips. 

Novu missaghju vale à dì, indica chì OPPO hà pensatu à pruduce in massa u chipset per i telefoni smartphones à l'annu prossimu, è puderia lancià nantu à u mercatu in i primi dispositi in qualchì tempu in u 2024. Ma si deve esse presuntamente un chip d'entrata chì deve esse. usatu in un smartphone assequible. Stu chipset puderia esse fabbricatu cù u prucessu 6nm, è TSMC (chì face ancu chips d'Apple) serà daretu.

Sottu un tettu 

Pò esse un passu innecessariu, ma OPPO pruvarà tuttu ciò chì hè impurtante nantu à un chipset low-end in modu chì pò attaccà cù a forza piena. I futuri chipsets puderanu dunque digià aduprà un modem integratu è u prucessu di produzzione 4nm di TSMC. Tali chipsets seranu in seguitu aduprati in i top ranges. U rapportu dichjara ancu chì diverse parti di u disignu, cumpresu u disignu front-end è back-end, l'architettura di u sistema di memoria, l'algoritmi è l'integrazione, sò fatti in casa.

Dopu tuttu, OPPO ùn hè micca esattamente novu à u disignu di chip, avè lanciatu u so primu chipset per smartphone l'annu passatu - u Mariana MariSilicon X. Hè u primu chipset multi-purpose di a cumpagnia chì combina NPU (Neural Processing Unit), ISP è memoria multi-livellu. architettura. Offre funzioni avanzate focalizzate in càmera cum'è u modu di notte 4K cù vista in diretta.

Ùn hè micca cunnisciutu ancu quantu cumpetitiva puderia esse u chip imminente, ma a cumpagnia prumetti di riduce a so dipendenza da i fornitori di chip cum'è MediaTek è Qualcomm, è in realtà Samsung. L'ultime hà pruduciutu i so propri chipsets per più di una dicada, è marchi cum'è Motorola è Vivo sò stati provenienti da ellu. È cusì bè Samsung hà dettu, chì hè avà cunsiderà fermamente a produzzione di chips customizati per i telefoni Galaxy per un megliu rendimentu è ottimisazione. Da l'aspettu di questu, ci hè una cumpetizione abbastanza forte chì cresce quì chì puderia affundà ancu Apple. 

 

U più lettu d'oghje

.