Chiudi annunziu

A divisione di visualizazione di Samsung Samsung Display hà per i smartphones di questu annu Galaxy un totale di 155,5 milioni di pannelli OLED preparati. Di questu, hà urdinatu 6,5 milioni da a Cina. Questu hè informatu da u situ web Elec, chì cita u servitore SamMobile.

In particulare, Samsung Display hà urdinatu i 6,5 milioni di display OLED sopra citati da e cumpagnie cinesi BOE è CSOT, cù 3,5 milioni per esse furniti da u primu menzionatu è 3 milioni da u sicondu. L'annu passatu, a divisione hà assicuratu 500 300 da sti cumpagnie, o XNUMX XNUMX pannelli OLED, ma à quellu tempu Samsung hà urdinatu significativamente menu display cù sta tecnulugia. Unu di i telefoni intelligenti chì puderia esse equipatu di novi pannelli OLED da l'attellu BOE è CSOT hè Galaxy A73 5G.

Ci hè una altra nutizia in quantu à a divisione di display di Samsung. Sicondu l'estimazioni di l'analisti, questu annu Samsung Display puderia furnisce Apple cù 137 milioni di pannelli OLED per i so iPhones, chì seria 14% più di l'annu passatu. In più di i pannelli OLED da Samsung Display, u giant smartphone di Cupertino deve riceve 55 milioni di pannelli da LG Display è 31 milioni da a cumpagnia citata BOE. In quantu à tuttu u mercatu di visualizazione di l'iPhone, Samsung hà a più grande parte cù 61 per centu, seguita da LG cun 25 per centu è BOE cun 14 per centu.

U più lettu d'oghje

.