Chiudi annunziu

Samsung, pare, hà dimustratu una volta di più u modu chì altri pruduttori di smartphones ponu seguità. Ricertamenti, a cumpagnia hà prisentatu una cullaburazione unica cù a cumpagnia iFixit, chì prestu permetterà à i clienti di riparà i so dispositi in casa Galaxy usendu parti originali da u giant coreanu, arnesi iFixit è struzzioni dettagliate. Avà Google hà ancu annunziatu un serviziu simili per i so smartphones.

Google hà da "coincidente" partner cù a listessa cumpagnia cum'è Samsung. U giant tecnologicu di i Stati Uniti vole lancià un prugramma di riparazione di casa "più tardi questu annu" per i telefoni Pixel 2 è più tardi. Simile à i clienti di Samsung, l'utilizatori di Pixel puderanu cumprà pezzi individuali o iFixit Fix Kits chì venenu cù l'arnesi. È cum'è u giant coreanu, u americanu hà dettu chì u prugramma hè in relazione cù i so sforzi di sustenibilità è di riciclamentu.

Tuttavia, ci hè una differenza abbastanza significativa. Per Samsung, u prugramma hè limitatu à i Stati Uniti finu à avà, mentre chì Google vole lancià in i Stati Uniti, Canada, Regnu Unitu, Australia è i mercati europei chì vendenu telefoni Pixel attraversu Google Store (per quessa micca quì, sicuru). Tuttavia, hè assai prubabile chì Samsung hà da espansione gradualmente u serviziu à altri paesi.

U più lettu d'oghje

.