Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu i so stimi di i rivenuti per u primu trimestre di questu annu. Grazie à a vendita solida di chips semiconductor è smartphones, a cumpagnia aspetta di publicà u so prufittu più altu di u primu trimestre da u 2018.

Samsung stima chì in u primu trimestre di questu annu, e so vendite ammontanu à 78 trilioni di vinti (circa 1,4 trilioni di CZK) è un prufittu operativu di 14,1 trilioni di vinti (circa 254 miliardi di CZK). In u primu casu, seria un incrementu annu di quasi 18%, in u sicondu, da più di 50%. In cunfrontu cù u quartu trimestre di u 2021, e vendite aumentanu da 1,66%, dopu u prufittu operativu da 0,56%. U giant tecnologicu coreanu aspetta chì a so attività di semiconduttori generà 25 trilioni di vinti (circa 450 miliardi di CZK) in vendite è 8 trilioni di vinti (circa 144 milioni di CZK) in profitti operativi.

L'analisti aspettanu chì a crescita di Samsung sia stabile in tuttu l'annu, postu chì i prezzi di chip sò previsti per ricuperà. U giant coreanu hè improbabile di esse affettatu da fatturi geopulitichi cum'è a guerra in corso Russia-Ucraina. Da tutti i cunti, hà sappiutu diversificà a so catena di supply è a so fabbrica in Russia pare esse operatu nurmale.

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.