Chiudi annunziu

In l'ultimi anni, avemu più o menu abituatu à u fattu chì a reparabilità di i dispositi hè simplicemente povira. Hè ancu di solitu u casu chì l'utilizatore ùn pò micca riparà nunda in casa è deve visità un centru di serviziu Samsung. Ricertamenti, però, tuttu questu hè cambiatu drasticamente, è per u megliu. Inoltre, a cumpagnia vole lancià un prugramma supplementu in quale i cumpunenti riciclati seranu riutilizzati. 

Hè vinutu cun ellu prima Apple, Samsung hà seguitu cù una idea simili pocu pocu pocu è ùn hà micca pigliatu assai tempu A risposta di Google. Hè Samsung chì vulete andà ancu più in questu sensu, è dunque vole lancià un prugramma di riparazione per i so dispositi mobili, in quale seranu utilizati cumpunenti riciclati. Tuttu per un pianeta più verde, sicuru.

U serviziu di u dispositivu Samsung à mità di prezzu 

L'obiettivu hè di riduce i rifiuti riutilizendu hardware utilizatu attraversu un prugramma di riparazione di u dispositivu mobile. A cumpagnia avissi da offre pezzi riciclati certificati da u fabricatore cum'è un sustitutu cumpletu è assicurassi ancu chì sò di a stessa qualità cum'è novi cumpunenti. Stu prugramma addiziale deve esse lanciatu in i prossimi mesi, probabilmente digià durante u Q2 2022.

Havi parechji vantaghji. Allora ùn solu averete a sensazione calda di riduce a vostra impronta di carbone, ma ancu risparmià soldi fendu cusì. Tali pezzi puderanu custà solu a mità di u prezzu di una nova parte. Dunque, s'ellu succede veramente, si adattarà idealmente à a visione attuale di a cumpagnia. Dighjà usa reti di pesca riciclate per certi cumpunenti di plastica in a linea Galaxy S22, in più di riduce i rifiuti elettronichi, dicemu ancu addiu à l'adattatori di alimentazione in l'imballaggio di i prudutti in tutta a cartera di a cumpagnia. 

U più lettu d'oghje

.