Chiudi annunziu

Oppo hà lanciatu un novu smartphone low-end chjamatu Oppo A57 5G, chì hè u successore di l'Oppo A56 5G di l'annu passatu. Frà altre cose, offre una grande visualizazione cù una freccia di rinfrescante più altu, un chipset assai capaci in a so classa o una batteria grande.

L'Oppo A57 5G hà un display di 6,56-inch cù una risoluzione di 720 x 1612 pixel è una freccia di rinfrescante di 90 Hz. L'operazione di hardware hè gestita da u chipset Dimensity 810, chì hè supportatu da 6 o 8 GB di sistema operatore è 128 GB di memoria interna.

A camera hè duale cù una risoluzione di 13 è 2 MPx, cù a prima chì hà una apertura di lenti f / 2.2 è a seconda chì serve cum'è un sensor di prufundità di campu. A camera frontale hà una risoluzione di 8 MPx. L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione, un jack 3,5 mm è ancu parlanti stereo, chì sò un fenomenu relativamente raru in questa classe. Ci hè ancu u standard wireless Bluetooth 5.2 cù codecs aptX HD è LDAC d'alta qualità.

A bateria hà una capacità di 5000 mAh è carica à 10 W, cusì ùn sustene micca a carica rapida. Questu pò esse cunsideratu una certa debulezza ancu per un smartphone di bilanciu oghje. À u cuntrariu, piace Android 12, chì hè sovrapposta cù a superstruttura ColorOS 12.1. U novu pruduttu entrerà in u mercatu cinese sta settimana è serà vendutu in a variante 8/128 GB per 1 500 yuan (circa 5 300 CZK). S'ellu serà più tardi dispunibule in i mercati internaziunali hè scunnisciutu à questu tempu.

U più lettu d'oghje

.