Chiudi annunziu

Dopu avè amparatu i piani di Apple per riduce a quantità di ordini di l'iPhone per via di prublemi urgenti di a catena di fornitura, u capu di Samsung Display hà viaghjatu in i Stati Uniti per scuntrà i dirigenti anziani di u giant tecnulugicu di Cupertino è li urge à mantene a quantità di ordine accunsentutu. Questu hè statu informatu da u situ web coreanu The Elec.

Sicondu e fonti di l'industria citate da The Elec, u CEO di Samsung Display, Choi Joo-sun, hà pruvatu à dissuadà u patronu di Apple, Tim Cook, da implementà i piani di taglià a produzzione è hà appellu à ellu per assicurà chì l'obligazioni contractuali cù Samsung sò rispettate, malgradu u pianu espressu per riduce u voluminu di produzzione. di iPhones questu annu da 220 milioni di unità à 185 milioni.

Samsung aspettava almenu 160 milioni di ordini di pannelli OLED da Apple questu annu. Tuttavia, Cook hà dettu in una cunferenza di stampa induve hà presentatu risultati finanziarii per u quartu passatu chì a cumpagnia face ostaculi in a supply chain chì anu un impattu direttu nantu à u numeru di iPhones spediti in u futuru.

Sicondu un rappresentante in l'industria di a visualizazione mobile, Samsung Display hà infurmatu attraversu diversi canali chì pò Apple per dumandà l'usu di a so patente in un pannellu OLED cuncurrente. Apparentemente, questi sò pannelli di a cumpagnia cinese BOE. Ma ci sò parechje scunnisciuti in tuttu u casu. Samsung Display ùn nega micca a visita di u so capu à a sede di Apple, ma nega chì qualcunu hà scontru direttamente Cook.

U più lettu d'oghje

.