Chiudi annunziu

Cum'è l'aspittavamu, hè accadutu. Cum'è parte di a cunferenza di Google I/O, Google hà annunziatu a rinominazione di u serviziu di pagamentu Google Pay à Google Wallet. L'hà rinominatu cusì per a seconda volta. In più di u vechju nome, l'applicazione hà ancu ricevutu supportu allargatu per l'articuli digitale.

Google Wallet prestu (sia prima o più tardi questu annu) sustene carte di immunizazione, ID digitale, biglietti di eventi, chjavi digitali, è più biglietti di transitu è ​​passe in più di e carte di debitu è ​​di creditu esistenti è alcuni prugrammi di ricumpensa di shopping. L'app averà ancu un mecanismu per permette à l'utilizatori di aghjunghje alcuni elementi ancu s'ellu u so editore ùn li sustene micca direttamente.

In i 42 paesi induve Google Pay hè l'app di pagamentu primaria di Google, l'app serà aghjurnata automaticamente è rimpiazzata da l'app Google Wallet, sia in Androiduh, cusì iOS. Ricordemu chì a Repubblica Ceca hè trà questi paesi. Aghjunghjemu ancu chì in certi paesi (in particulare in i Stati Uniti è in Singapore) e duie applicazioni esisteranu fiancu à fiancu, mentre chì Google Pay resterà l'applicazione di pagamentu principale quì (sottu u novu nome Gpay) è Google Wallet serà utilizatu principalmente per u almacenamentu ( novu) elementi digitale.

U più lettu d'oghje

.