Chiudi annunziu

App di navigazione populari Android A vittura hà cuminciatu à riceve una nova aghjurnazione, sta volta destinata à a natura in evoluzione di i schermi tattili di i veiculi. Google hà dettu chì a nova visualizazione split-screen serà avà standard per tutti l'utilizatori, dendu l'accessu à e funzioni chjave cum'è navigazione, media player è messageria. Prima, a schermu split era dispunibule solu per i pruprietarii di vitture selezziunate.

Android A vittura s'adattarà ancu à ogni tipu di touchscreen indipendentemente da a so dimensione. I pruduttori di vitture sò diventati creativi in ​​questa zona, installendu tuttu da grandi schermi horizontali o verticali à longhi display verticali in forma di "surfboards" in i so veiculi. Google dice chì Android A vittura si adatta à tutti sti tipi di schermi senza prublemi.

Cume i display in-vehicle crescenu in grandezza, cusì cresce a probabilità chì distraranu i cunduttori. Un studiu recente da a divisione di u Transportation Research Board (TRB) di l'Accademia Naziunale di Scienze, Ingegneria è Medicina di i Stati Uniti hà truvatu chì i cunduttori chì digià selezziunate a musica utilizendu Android Car o CarU ghjocu hà tempi di reazione più lenti cà quelli "alti" nantu à a marijuana. Google hà pruvatu à risolve stu prublema per qualchì tempu, ma ùn hè ancu ghjuntu à una suluzione definitiva. A nova aghjurnazione porta ancu a capacità di risponde à i missaghji di testu cù risposti standardizati chì ponu esse mandati cun un solu toccu.

U più lettu d'oghje

.