Chiudi annunziu

Google Play hè u serviziu di distribuzione in linea di Google chì furnisce parechji tippi di cuntenutu digitale. Tuttavia, si pò accede micca solu da un telefonu o tavuletta dotatu di un sistema upirativu Android, ma dinù nant'à u web nant'à un urdinatore. È hè l'interfaccia web di u serviziu chì hà avà ricevutu un aspettu completamente novu. 

Principalmente, Google Play hè focu annantu à a distribuzione di applicazioni è ghjochi specificamente per smartphones è tablette cù Androidem. Un'altra zona chì Google Play hè entrata hè a distribuzione in linea di filmi, ancu s'è sapemu chì in u so casu, a cumpagnia li move à u titulu di Google TV. Ci hè ancu una distribuzione di libri elettronichi è una tabulazione di i zitelli, chì offre un cuntenutu sicuru per i chjuchi.

A nova interfaccia d'utilizatore elimina cusì u pannellu di manca, chì hè rimpiazzatu da tabulazioni in cima di l'ambiente. Dopu à selezziunate, pudete sempre determinà per quale dispusitivu vulete vede u cuntenutu. Pò esse un telefunu, tableta, TV, chromebook, watch, car, in u casu di i zitelli chì avete graduatu limiti di età, etc.

U seguitu hè digià una sorta simili chì era presente in a versione vechja. U novu visuale duveria chjaramente currisponde à quellu chì sapemu da i nostri dispositi mobile. Hè strutturatu in u listessu modu, solu in u situ web i tabulazioni sò in cima invece di in fondu. Thumbs up per noi, perchè l'ambiente hè chjaru è frescu. 

U più lettu d'oghje

.