Chiudi annunziu

Scatole di ghjoculi, vale à dì pacchetti di articuli di ghjocu cù cuntenutu aleatoriu, sò stati suscitando emozioni per un bellu pezzu, è micca solu in i circoli strettamente di ghjoculi. U fattu chì l'apertura di tali articuli cunfini nantu à u ghjocu hè stata infurzata cù successu, per esempiu, da i legislaturi in Belgio è in l'Olanda. E lege anti-luce di u paese sò tornate in u focu per via di u cuntruversu Diablo Immortal.

A prima entrata mobile in a serie RPG d'azione di cultu hè per tutti un ghjocu eccellente è un grande porting di Diablo. À u stessu tempu, u grande gameplay hè spoiled da a monetizazione predatoria, chì oculta l'articuli più putenti in u ghjocu daretu à e porte di pagamentu. Per dà un'idea di quantu male hè a situazione, un canale youtube Bellu News hà calculatu chì per migliurà u vostru caratteru à u massimu, avete da pagà più di centu mila dollari americani (à u mumentu di a scrittura di l'articulu, più di 2,3 milioni di corone) in u sistema stallatu à u stessu tempu. Questu duverebbe assicurassi di abbandunà seriamente l'articuli leggendari da scatuli di loot aleatoriu.

Diablo Immortal hà evitatu cusì i paesi Benelux citati. Cusì, i ghjucatori olandesi è belgi ùn ponu micca scaricà ufficialmente u ghjocu in i so paesi. Tuttavia, quantu durà a pruibizione hè incerta. Ancu se e lege esistenu in i dui paesi, a so interpretazione in i tribunali ùn hè micca sanu chjara. Basta à guardà à a cuntruversia chì circundava u ghjocu di football FIFA 18, quandu dopu chì l'editori appellu da EA, u tribunale Olandese hà decisu di dà infine u lume verde à i scatuli in u ghjocu.

Diablo Immortal nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.