Chiudi annunziu

Se vulete acquistà un postu in u vastu mercatu di l'applicazioni mobili, allora abbinate a so icona principalmente à u biancu, idealmente cù l'aghjunzione di rossu o neru. Dapoi u ferraghju 2022, u biancu hè stata a parte dominante di l'applicazioni chì l'utilizatori scaricanu più spessu da Google Play. 

Cum'è dichjaratu da u CEO Trasferimenti di soldi Jonathan Merry, l'icone di l'applicazioni più populari anu utilizatu culore biancu per circa 43% di a so area. Ma hè vera chì assai dipende di u generu. U neru domina i ghjoculi, u rossu, invece, l'applicazioni per l'alimentariu è a bevanda, è e rete soziale devenu idealmente avè un culore turchinu (cum'è Facebook o Twitter).

Statistiche di Google Play

Sicondu Data.ai, l'utilizatori anu spesu un astronomicu $ 2022 miliardi in app mobili in u primu trimestre di u 33, a quantità più altu mai. Hè cresciutu di 40% in solu dui anni, ancu s'è u piccu di i scaricamenti hè certamente ligatu à a pandemia di coronavirus è a tendenza pò esse cuminciatu à rallentà. L'applicazioni scaricate più freti sò Instagram (chì, invece, hà una icona assai culurita), TikTok, Facebook, WhatsApp, Snapchat, Telegram, Shopee, Facebook Messenger, Spotify è Zoom Cloud Meetings. TikTok hè u capu assolutu in quantu à quantu soldi l'utilizatori spende nantu à questu. Ma Facebook hà sempre l'utilizatori più attivi mensili in u mondu.

Data.ai informa ancu chì l'applicazioni mediche è di salute sò in crescita di 23 per centu ogni trimestre, mentre chì l'applicazioni di salute è fitness cresce da circa 20 per centu per trimestre. Ùn hè micca surprisa allora chì Calm hè una di l'applicazioni più populari per a meditazione è u sonnu, ancu s'ellu truverete un gran numaru d'applicazioni cù un focus simili in Google Play. 

U più lettu d'oghje

.