Chiudi annunziu

U primu ghjocu pay-to-win di Blizzard, Diablo Immortal, hè statu scontru cù critiche aspre da u so lanciu. Ùn hà ancu migliuratu a liberazione croccante di u titulu malgradu u fattu chì i grafici parevanu veramente belli è u gameplay hè esemplariu liscia è precisa. Ma poi ci hè i soldi chì u ghjocu prova di estrae da voi, chì ùn hè micca surprisante. Ciò chì hè più sorprendente hè quantu aggressivu face. 

Ma sta strategia Blizzard pare chì funziona perchè a ditta analitica AppMagic stima chì a cumpagnia hà digià guadagnatu $ 24 milioni da u lanciu di u ghjocu. Sicondu ella, u ghjocu hè statu stallatu da 8 milioni di ghjucatori, chì anu spesu 11 milioni di dollari attraversu microtransazzioni in Google Play, è in u casu di l'App Store di Apple, a quantità hè 13 milioni di dollari.

Attualmente, l'ingudu mediu per ghjucatore hè di circa $ 3,12, un numeru chì pò di sicuru cuntinuà à aumentà cum'è i ghjucatori avanzanu in u ghjocu à i nemici più putenti. A maiò parte di i soldi venenu da l'amatori americani è sudcoreani di Diablo, cù quelli mercati chì contanu 44 è 22% di i rivenuti, rispettivamente. Mentre ùn hè micca chjaru ciò chì Blizzard s'aspittava entrate in e prime duie settimane dopu à u lanciu di u ghjocu, certamenti ùn pò micca esse delusi.

Cum'è u ghjocu riceve più ghjucatori, è cum'è quelli esistenti ghjunghjenu à i so stadi più avanzati, di sicuru, u numeru di fondi spesi cresce ancu. Ancu cun questu in mente, hè improbabile chì Blizzard riviserà i so meccanismi di monetizazione in ogni mumentu prestu, ancu s'è u so scopu hè basatu annantu à i loot boxes. Ma avemu da dì chì pudete ghjunghje à u nivellu 35 relativamente facilmente è senza bisognu di invistisce una sola corona cù una sola morte in e vostre statistiche.

Diablo Immortal nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.