Chiudi annunziu

Samsung hà liberatu una nova versione beta di u so navigatore Internet Samsung (v18). Porta a pussibilità di estrazione di testu da l'imaghjini chì truvate in Internet, è ancu migliurà a tecnulugia di prutezzione di seguimentu in modu chì e tecnulugia di traccia ùn ponu micca seguità u vostru cumpurtamentu in linea.

Cù a nova versione beta di Samsung Internet (v18), pudete caccià l'imaghjini da e pagine web. Per fà questu, appughjà longu nantu à l'imaghjini selezziunate è toccu Extract Text, chì vi farà apparizione di un menù chì pudete aduprà per copià, sparte o traduce u testu sceltu. Questa funzione funziona solu nantu à i telefoni chì funzionanu Androidu 12 è u One UI 4.1.1 build, cusì micca tutti i smartphones ponu ancu aduprà Galaxy.

Samsung hà ancu migliuratu a so tecnulugia anti-tracking per impediscenu l'utilizatori da esse tracciati da i metudi di seguimentu più recenti cum'è CNAME cloaking. Samsung Internet 18 hà ancu aduprà HTTPS per automaticamente, è sta funzione hè stata spustata da a sezione Labs à u menù di Privacy Dashboard. Hè ancu pussibule di permette à l'applicazioni per apre ligami direttamente in modu privatu. Samsung Internet hè custruitu nantu à u mutore di u navigatore web Chromium, è a versione 18 usa un mutore aghjurnatu (v99).

Scaricate in Galaxy Store

U più lettu d'oghje

.