Chiudi annunziu

A versione web di Gmail hà longu registratu quantu spaziu un utilizatore usa. Sta infurmazione hè visualizata à u fondu di a pagina. Avà l'indicatore d'utilizazione di u almacenamentu hè ancu dispunibule per a versione mobile di u popular client di email. L'utilizatori di u dispositivu cù Androidem a iOS cusì ùn anu micca bisognu di apre una altra app o pagina nantu à l'usu di u spaziu in u so contu Google per gestisce u so almacenamentu.

In a versione mobile di Gmail, l'indicatore d'utilizazione di l'almacenamiento appare sottu à l'opzione Manage Google Account è sopra a lista di altri cunti. Pudete accede à a pantalla pertinente clicchendu nantu à a foto di prufilu o l'icona in l'angulu superiore destra. Questa opzione hè stata aduprata prima per verificà rapidamente u repository.

L'indicatore include u simbulu di nuvola di quattru culori di Google à a manca, u percentualità di almacenamentu chì aduprate, è a quantità di spaziu chì avete abbonatu. In u casu di usu estremu, però, tuttu hè solu rossu. Toccu u puntatore vi porta à a pagina "Gestisce Google One Storage", chì elenca u vostru pianu di abbonamentu attuale è mostra l'usu di almacenamiento per Google Photos, Gmail, Google Drive è altre app. In questa schermu pudete ancu cumprà un almacenamentu supplementu o sguassate quellu esistenti.

Hè pussibule chì questu indicatore utile farà u so modu à i menu di contu in altre app di Google in u futuru. Hè certamente sensu in Google Docs, Google Sheets o Google Slides. Hè dispunibule in Google Photos dapoi qualchì tempu.

U più lettu d'oghje

.