Chiudi annunziu

In i dispositi cù u sistema Android parechje caratteristiche di sicurezza sò incluse. U so scopu hè di impedisce à i ladri di arrubbari a vostra infurmazione privata o di assicurà chì nimu pò vede i missaghji, e foto è e dati chì avete guardatu in u vostru dispositivu.  

Tuttavia, sti prutezzione ùn ponu esse 100% s'ellu avete acquistatu un dispositivu rinnuvatu o utilizatu cù u sistema. Android. In questu casu, avete bisognu di una soluzione di bypass FRP veloce, affidabile è robusta per prufittà pienamente di u vostru novu telefunu. FRP hè una funzione di prutezzione integrata in fabbrica chì assicura chì u vostru dispositivu ùn hè micca sguassatu per a vendita illegale. Ma chì fà si vi scurdate di a password di u dispusitivu?

iDelock 1

U serratura FRP pò esse eliminata? 

IÈ! U scopu di serratura FRP hè di impedisce à qualchissia altru da aduprà u vostru dispusitivu senza u vostru pirmissu è poi risturà lu à u so statu predeterminatu. In generale, questu hè una funzione di sicurità eccellente, ma assai fastidiosa si cumprà un dispositivu utilizatu. Calchì volta pò succede chì a cumpagnia o i pruprietarii privati ​​chì tù Android vende, scurdate di sbloccare o sguassate a so memoria. 

A bona nutizia hè chì ùn avete micca bisognu di sapè o di un dispositivu IT per aduprà strumenti di sbloccare FRP Android. Ci sò prugrammi prugrammu chì vi guidà ogni passu di a strada di stallà u vostru dispusitivu Android aduprà cù a suluzione FRB bypass.  

Ci hè una quantità di motivi per quessa chì avete bisognu di scaccià a serratura FRP, cum'è: 

  • Cumprate l'equipaggiu utilizatu per un prugramma senza prufittu o scola chì deve esse resettatu prima di l'usu. 
  • Ogni volta chì un impiigatu dimissioni è un novu impiigatu piglia u so dispusitivu cù u sistema Android, chì a cumpagnia li furnia. 
  • Sè vo sò vende un dispusitivu mudellu più vechje cù u sistema Android da u almacenamentu è avete scurdatu di a password o di u codice per sbloccallu. 

Introducendu iDelock per i dispositi di sistema Android 

Cù software putente iDelock (Android) da WooTechy pudete evitari tutti questi scenarii. È chì include l'apprendre à sguassà un contu Google da un dispositivu Samsung senza sapè a password. Inoltre, l'usu di iDelock vi permette di passà FRP è tutte e forme di schermi di serratura senza u risicu di malware, virus o dannu u vostru dispositivu originale cù u sistema. Android. 

Hè una suluzione faciule d'utilizà chì hà una rata di successu incredibilmente alta. Tuttu u prucessu hè guidatu da l'istruzzioni nantu à u screnu, cusì ùn avete micca bisognu di leghje un manuale tecnicu o avè una furmazione avanzata. Stu vi salvà tempu è soldi, cusì vi ponu i vostri dispusitivi cù u sistema Android aduprà più veloce.

iDelock 2

Funzioni iDelock pro Android: 

  • U software cumpatibile per più di 6 mudelli di dispusitivi diffirenti cù u sistema Android. 
  • Samsung ignora FRP è qualsiasi impronte digitali, passcode, password è altre serrature. 
  • Interfaccia intuitiva è faciule d'utilizà per tutti l'utilizatori. 
  • Un strumentu software sicuru chì prutegge u vostru dispositivu da l'errori in u prucessu. 

A Guida Completa di Bypass FRP  

Ùn esse intimidatu da stu strumentu di bypass FRP per i dispositi di u sistema Android. Tuttu ciò chì avete bisognu hè un cavu USB per cunnette u sistema Android à l'urdinatore è uni pochi di minuti per u software per fà u so travagliu. Per principià, utilizate a prucedura seguente: 

Stallà u prugrammu iDelock nant'à u vostru urdinatore, è sceglie l 'opzione Elimina Google Lock (FRP). Cunnette vi u dispusitivu Android à l'urdinatore.

iDelock 3

Selezziunate a marca di u dispositivu mobile, a versione di u sistema è altri dettagli.

iDelock 4

U software si cunnetta à e basa di dati aghjurnatu di WooTechy è vi furnisce automaticamente un pacchettu di dati d'installazione chì pudete estrae.

iDelock 5

È questu hè tuttu. U vostru dispusitivu hà da cumincià à sbloccare.

iDelock 6

Ci hè ancu una opzione per eseguisce l'iDelock FRP bypass scegliendu l'opzione di bypass di serratura di u screnu. I passi sò abbastanza simili è furnisce a stessa suluzione esatta. 

Cunclusione 

U vostru dispusitivu cù u sistema Android hè preziosa per voi. Detene tanti dati nantu à voi è a vostra famiglia chì deve esse prutetti. Tuttavia, s'ellu hè u tempu di vende o cumprà un dispositivu utilizatu, o s'è vo avete scurdatu di i passcode curretti per quellu dispusitivu, pruvate stu strumentu sviluppatu unicu da a cumpagnia. WooTechy iDelock (Android). Puderete ritruvà u cuntrollu tutale di u vostru sistema Android è una volta gode di tutte e funzioni fantastiche chì facenu unu di i migliori dispositi mobili in u mercatu.

U più lettu d'oghje

.