Chiudi annunziu

In Aostu, Samsung hà presentatu u so novu flagship 4K Neo QLED TV QN100B in casa. Avà hà dimustratu in i Stati Uniti in parte di l'Expo CEDIA 2022 in corso. Si vanta una luminosità senza precedente per a megliu sperienza HDR pussibule.

U QN100B hè un 98-inch 4K Neo QLED TV cù tecnulugia Mini-LED, a luminosità di quale righjunghji finu à 5000 nits. In u risultatu, ùn hà micca bisognu di a tecnica di mapping di tonu. U cuntenutu HDR hè trattatu à una luminosità di 4000 XNUMX nits, cusì a TV hà assai per sparghje. Cù una luminosità cusì alta, hè praticamente pussibule di usà fora.

Samsung dice chì u pannellu TV di 14 bit pò aghjustà a luminosità in 16384 passi grazia à u chipset Neo Quantum Processor +. Di i standard HDR, a TV supporta HDR10, HDR10+ Adaptive è HLG. Permette ancu di fighjà quattru flussi video diffirenti à una volta. In quantu à l'audio, a novità offre un sonu di 6.4.4 canali cù una putenza finu à 120 W è supporta e funzioni Dolby Atmos, Object Sound Tracking+ è Q-Symphony.

Cum'è l'altri televisori intelligenti Samsung, u QN100B funziona cù u sistema operatore Tizen, dendu accessu à i servizii di streaming di musica è video, assistenti vocali Bixby è Alexa, è app Samsung Health, Samsung TV Plus è SmartThings. U giant coreanu ùn hà ancu annunziatu u prezzu di a TV per i mercati americani è europei, ma hè vindutu per 45 000 000 won (circa 765 XNUMX CZK) in u mercatu coreanu.

U più lettu d'oghje

.