Chiudi annunziu

A compra di una TV hè diventata ancu più complicata questu annu. Televisivi cù LCD, QLED, Mini-LED, OLED è, più recentemente, tecnulugie QD-OLED sò dispunibili. À u principiu di l'annu, Samsung hà introduttu a tecnulugia di visualizazione QD-OLED (prima introdutta da u Samsung S95B TV), chì dichjara hè in parechji modi megliu cà a tecnulugia WRGB OLED utilizata da i TV di i so cuncurrenti LG. Ma hè veramente u casu?

QD-OLED hè una forma di display autoemissione, simile à a visualizazione Super AMOLED truvata in smartphones è tablette. Galaxy. Questu significa chì ogni pixel in un pannellu QD-OLED pò accende da ellu stessu è creà u so propiu culore. Inoltre, cuntene nanocristalli di quantum dots, chì sò cunnisciuti per megliu proprietà di luminosità, culori più profondi è una paleta di culori più larga.

Tecnulugia_QD-OLED

Un display OLED WRGB usa una retroilluminazione bianca chì passa per filtri di culore biancu, rossu, verde è blu per pruduce i culori rispettivi. Ci hè ancu un subpixel biancu. Una parte di a luce (luminosità) hè persa mentre passa per i filtri di culore, risultatu in una luminosità più bassa. Inoltre, a retroilluminazione bianca ùn hè micca assai precisa, perchè i culori chì creanu ùn sò micca cumpletamente puri è pienu.

U materiale urganicu utilizatu in i schermi OLED pò esse degradate più rapidamente quandu esposti à alti livelli di luminosità à longu andà. Allora LG hà da esse attentu à quantu tempu pò mantene un altu livellu di luminosità, in particulare cù u cuntenutu HDR. I TV OLED sò dunque generalmente scuri dopu à pochi minuti.

QD_OLED_vs_WRGB_OLED

A tecnulugia QD-OLED, in cuntrastu, usa una retroilluminazione blu pura chì passa per i punti quantum per pruduce culori rossi, verdi è blu. I punti quantichi assorbanu l'energia da ogni fonte di luce, creendu luce pura mono-frequenza. A dimensione di i punti quantum determina quale nanoparticule di culore pruducenu. Per esempiu, quelli chì anu una dimensione di 2 nm emettenu luce blu, mentri quelli chì anu una dimensione di 3 è 7 nm ponu emette luce verde è rossa. Perchè producenu luce mono-frequenza pura, a ripruduzzione di culore di un pannellu QD-OLED hè megliu cà quella di una pantalla OLED.

Quantum_tecky_colors_size

Siccomu a perdita di retroilluminazione hè minima cù i pannelli QD-OLED, uttene u più di questu è sò generalmente più brillanti cà i schermi OLED WRGB. Inoltre, offrenu culori più profondi, anguli di vista ligeramente più largu è sò menu propensi à pixel burn-in. QD-OLED hè in realtà a prima tecnulugia OLED chì risponde cumplettamente à a specificazione di alta luminosità è cuntrastu Ultra HD Premium stabilita da UHD Alliance.

Cù a tecnulugia QD-OLED, Samsung hà purtatu una innovazione tangibile à u segmentu di TV OLED. Avà avemu solu aspittà chì i TV QD-OLED cadenu in u prezzu à u livellu di i so contraparti OLED, chì ùn deve micca più di uni pochi d'anni.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.