Chiudi annunziu

L'Unione Europea hà da stabilisce esigenze energetiche più strette per i TV da u 1 di marzu di u 2023. A mossa, destinata à furzà i prudutti chì ùn sò micca conformi fora di u mercatu europeu, puderia purtà à una pruibizione di tutti i TV 8K l'annu prossimu. È sì, sicuru, questu hè ancu applicà à a serie TV 8K di Samsung, chì vende in Europa. 

I pruduttori di TV chì operanu in Europa ùn sò micca troppu entusiasmati di e prossime normative chì l'Unione Europea pò introducà. L'Associazione 8K, chì include Samsung, hà dettu chì "Se qualcosa ùn cambia micca, u marzu di u 2023 significarà prublemi per a nascente industria 8K. I limiti di cunsumu d'energia per i TV 8K (è i display basati in microLED) sò stabiliti cusì bassu chì quasi nimu di sti dispositi li passerà ".

A prima fase di sta nova strategia stabilita da l'Unione Europea hè stata digià lanciata in marzu 2021, quandu l'etichetta energetica hè stata ristrutturata, per via di quale innumerevoli mudelli di TV sò stati classificati in a classe energetica più bassa (G). U prossimu passu in marzu 2023 serà l'intruduzioni di esigenze energetiche più strette. Ma sti novi normi ùn saranu micca ottenuti senza cumprumessi serii. Sicondu i rapprisentanti di Samsung cita Flatspanel HD, A cumpagnia puderia esse in gradu di scuntrà i rigulamenti imminenti applicabili à u mercatu europeu, ma ùn serà micca un compitu faciule per questu.

Samsung è altre marche di TV anu sempre pocu speranza 

A bona nutizia per i pruduttori di TV chì li vendenu in u cuntinente europeu hè chì l'UE ùn hà ancu cunsacratu a nova regulazione. À a fine di questu annu, l'UE intende riviseghjà l'Indice di Efficienza Energetica (EEI) 2023, per quessa, ci hè una bona chance chì questi bisogni energetichi imminenti seranu eventualmente rivisiuti è rilassati.

Un altru pusitivu hè chì sti rigulamenti imminenti ponu applicà solu à u modu di stampa datu, chì hè attivatu per difettu nantu à i televisori intelligenti. In altri palori, i pruduttori di TV intelligenti puderanu evità sti regulamenti mudificà u modu di stampa predeterminatu per utilizà menu putenza. Tuttavia, ùn hè micca cunnisciutu se questu pò esse rializatu senza distrughje l'esperienza d'utilizatore propiu.

Per i modi di stampa chì necessitanu più putenza, i pruduttori di TV anu da informà à l'utilizatori di i requisiti di energia più altu, chì i televisori Samsung facenu digià. Dopu tuttu, sti regulamenti anu u scopu di caccià i marchi "mali di rendiment" da u mercatu, chì di sicuru ùn include micca Samsung, ancu s'ellu l'affetta ancu direttamente.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.