Chiudi annunziu

A gamma di l'applicazioni video lucali in a gamma di smart TV Samsung hè stata allargata da trè novi servizii populari. I telespettatori puderanu avà accede à l'archivi di i prugrammi di a Televisione Ceca via l'applicazione iVyslíená Czech Television, u cuntenutu Prima TV originale in l'applicazione iPrima è istruzzioni di furmazione video in l'applicazione Fitshaker. 

In i primi dui casi, questi sò applicazioni gratuiti, l'accessu à Fitshaker hè pagatu. Tutti i trè sò dispunibuli nantu à i televisori intelligenti Samsung da a serie di mudelli 2018 à 2022.

TV

L'archiviu cumpletu di a Televisione Ceca nantu à a vostra TV 

L'applicazione iBroadcast di Televisione Ceca offre un catalogu di tutti i prugrammi dispunibuli è ancu trasmissioni extra in diretta in Internet. Tuttu hè dispunibule ancu senza registrazione. Offre una panoramica introduttiva di u megliu da l'archiviu ČT cù u cuntenutu esclusivu di iVyslínia. E pagine dettagliate di spettaculi è filmi sò affissate chjaramente, cù cuntenutu più detallatu, ci sò video bonus è una panoramica di spettaculi cunnessi. I spettaculi sò spartuti in dettagliu in categurie è sottucategorie. L'applicazione offre ancu un prugramma di trasmissione, in u quale pudete cercà facilmente i prugrammi utilizendu i prugrammi TV di i canali televisivi individuali cechi, cumprese trasmissioni extra di iVyslínie Plus, ČT sport Plus è ČT24 Plus. Questa applicazione hè dispunibule per i pruprietarii di Samsung TV solu in a Repubblica Ceca.

Ùn mancherete mai più a serie preferita di Prima 

L'applicazione iPrima presenta una offerta di e serie più populari, filmi è fiabe chì appariscenu nantu à u screnu di i canali TV di u gruppu FTV Prima. L'utilizatori ponu cusì turnà à a so serie preferita in ogni mumentu, cum'è ZOO, Polda, Slunečná è altri. Puderanu ancu sceglie da un gran numaru di filmi per adulti è zitelli. Inoltre, ponu aduprà playlists tematiche, induve cù un solu clic ponu inizià ore di divertimentu secondu u so umore attuale - storie di crimini, documentarii, spettaculi di cucina è assai di più. L'applicazione hè dispunibule per l'utilizatori di i televisori intelligenti Samsung in a Repubblica Ceca è in Slovacchia, finu à a fine di l'annu solu nantu à u sistema operatore Tizen. Per entre in l'applicazione iPrima (cumprese HbbTV), hè necessariu a registrazione di u contu.

Eserciziu in casa cù formatori certificati ben cunnisciuti 

L'app Fitshaker cuntene assai gadgets unichi per rende u vostru allenamentu più piacevule. Quì eserciteghja principarmenti cù u vostru propiu corpu, perchè ùn avete micca bisognu di l'equipaggiu di fitness. Basta un pocu. Pudete ottene risultati in solu 15 minuti à ghjornu. Tutti l'esercizii sò realizati da lettori cechi è slovacchi, dunque ùn ci hè micca una barriera linguistica. Più di 70 000 donne anu digià pruvatu Fitshaker, cusì sarete parte di una grande cumunità. Pudete sceglie trà innumerevoli prugrammi di eserciziu è trasmissioni in diretta, chì sò divisi secondu u livellu di difficultà è a durata di u prugramma (Pilates, Yoga, Tabata, HIIT, Challenges - Swimsuit Challenge, New Year, etc.). I prugrammi sò pensati per i principianti è avanzati è per tutte e categurie d'età, cumpresi i zitelli. 

L'applicazione Fitshaker hè pagata è custa CZK 249 per mese. Hè dispunibule sia in a Repubblica Ceca sia in Slovacchia, induve l'utilizatori paganu EUR 9,90 per mese per questu. 

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung cù supportu per novi servizii quì

U più lettu d'oghje

.