Chiudi annunziu

Dopu chì i prucessi antitrust sò stati purtati contr'à Google in a UE, hà annunziatu un primu sistema di fattura cù Spotify chì permetterà à l'utilizatori di sceglie un modu alternativu per pagà l'abbonamenti musicali. Stu sistema di fatturazione era chjamatu User Choice Billing (UCB). Ùn era micca apposta per Spotify, ma per tutti androidapplicazioni è i so sistemi di fattura.

Dopu a prova pilotu di UCB, Spotify hà avà purtatu stu sistema di pagamentu di Google à più mercati, cumpresi i Stati Uniti. Grazie à questu, l'applicazioni Google Play Store ponu aduprà u so propiu cù u so sistema di pagamentu. In settembre, u giant di u software hà apertu registrazioni per l'applicazioni non-gaming in i paesi di l'Area Economica Europea, l'Australia, l'India, l'Indonesia è u Giappone.

Grazie à UCB, ponu androidapplicazioni è servizii per offre un sistema di pagamentu più integratu invece di reindirizzà l'utilizatori à un situ web per firmà per un serviziu particulari. Cù UCB, l'utilizatori vedenu duie opzioni per pagà per u so abbonamentu Spotify, vale à dì Spotify è Google Play. L'utilizatori chì sceglienu l'opzione Google Play passanu per u prucessu di pagamentu familiare, mentre chì quelli chì anu digià sceltu l'opzione Spotify pagheranu per a so abbunamentu utilizendu a forma di carta di creditu di Spotify.

In più di Spotify, a famosa app di appuntamentu Bumble hè stata inclusa ancu in u prugramma pilotu UCB. U sistema hè avà in espansione in i Stati Uniti, Brasile è Sudafrica. Ùn hè micca cunnisciutu à questu tempu quandu ghjunghjerà in Europa. L'applicazioni iscritte à UCB devenu pagà à Google una tarifa adatta, chì dice chì serve cum'è un investimentu Androidè Google Play. Tuttavia, sta tarifa hè stata ridutta à 4% attraversu UCB.

U più lettu d'oghje

.